KudoZ home » French to Romanian » Insurance

assurance tierce financement

Romanian translation: asigurare de finantare de catre o terta parte


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:assurance tierce financement
Romanian translation:asigurare de finantare de catre o terta parte
Entered by: A. I.-Eberlé

11:11 Feb 22, 2009
French to Romanian translations [PRO]
Insurance
French term or phrase: assurance tierce financement
este o expresie dintr-un contract de asigurare pentru vehicule
multumesc pentru clarificari
TARTEATA
asigurare de finantare de catre o terta parte
Explanation:
asigurare de finantare de catre o terta parte - Terta persoana poate sa fie orice persoana fizica sau juridica prejudiciata de catre asigurat. Persoanele cuprinse în asigurarea nu au calitatea de terti, ele având calitatea de beneficiari ai asigurarii....
obiectul asigurarii de raspundere civila îl constituie despagubirile datorate de asigurat ca urmare a raspunderii sale civile fata de o terta persoana pentru pagubele, prejudiciile sau vatamarile produse acestora, prin fapta asiguratului ori prin „fapta” lucrului apartinând acestuia
Selected response from:

A. I.-Eberlé
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1asigurare de finantare de catre o terta parte
A. I.-Eberlé
4asigurare la valoarea de factura
delhia


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
asigurare de finantare de catre o terta parte


Explanation:
asigurare de finantare de catre o terta parte - Terta persoana poate sa fie orice persoana fizica sau juridica prejudiciata de catre asigurat. Persoanele cuprinse în asigurarea nu au calitatea de terti, ele având calitatea de beneficiari ai asigurarii....
obiectul asigurarii de raspundere civila îl constituie despagubirile datorate de asigurat ca urmare a raspunderii sale civile fata de o terta persoana pentru pagubele, prejudiciile sau vatamarile produse acestora, prin fapta asiguratului ori prin „fapta” lucrului apartinând acestuia


    Reference: http://facultate.regielive.ro/proiecte/asigurari/asigurari_d...
    Reference: http://www.banatbusiness.ro/arhiva/articole/2005/iulie/68/No...
A. I.-Eberlé
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Merci Aurelia


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aura Cherecheș
1 hr
  -> Multumesc, Aura !

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
asigurare la valoarea de factura


Explanation:
Este vorba despre o asigurare de garantie care acopera diferenta dintre valoarea economica si cea financiara a vehiculului in caz de prejudiciu. Aceasta se calculeaza la pretul de achizitie al vehiculului.

delhia
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian