KudoZ home » French to Romanian » IT (Information Technology)

fichier tournée

Romanian translation: fisierul ciclului de masuratori


13:46 Dec 7, 2010
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / este vb despre citirea radio a contoarelor de apa
French term or phrase: fichier tournée
Le fichier tournée est un fișier OUT de RIMvb
La référence de la tournée vous est proposée (année, mois, jour sous forme AAAAMMJJ) ; vous pouvez la conserver ou forcer une référence (par exemple, si un contrat est relevé sur plusieurs jours, donner la même référence pour tous les fichiers à intégrer, afin d’obtenir l’ensemble des relevés individuels sous cette même référence).
mara_cojocaru
Romania
Romanian translation:fisierul ciclului de masuratori
Explanation:
E clar ca e vorba de fisierul de rezultat al seriei de masuratori efectuate, identificata fie prin codul datei (default), fie prin impunerea altui cod de referinta in eventualitatea unei actiuni care dureaza cateva zile, pt. care formatul de data poate fi nepotrivit.
Selected response from:

Sandra& Kenneth
Israel
Grading comment
multumesc mult pt ajutor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3fisier cu date de control
William Padina
2fisierul ciclului de masuratori
Sandra& Kenneth


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
fisierul ciclului de masuratori


Explanation:
E clar ca e vorba de fisierul de rezultat al seriei de masuratori efectuate, identificata fie prin codul datei (default), fie prin impunerea altui cod de referinta in eventualitatea unei actiuni care dureaza cateva zile, pt. care formatul de data poate fi nepotrivit.

Sandra& Kenneth
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc mult pt ajutor
Notes to answerer
Asker: multumesc mult!


21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fisier cu date de control


Explanation:
Ma gandesc ca acesta ar fi mai curand termenul in RO tinand cont de explicatie

William Padina
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian