KudoZ home » French to Romanian » Marketing

routage

Romanian translation: redirectionare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:routage
Romanian translation:redirectionare
Entered by: Maricica W.

09:55 Jan 22, 2003
French to Romanian translations [PRO]
Marketing
French term or phrase: routage
probabil rutare - domeniul e marketing, nu IT. Nu sunt sigura ce inseamna, si contextele de pe google nu ma ajuta de data asta. M-ar interesa in primul rand sensul cel mai obisnuit al cuvantului - poate este vorba de aplicatii software pentru marketing.

Multumesc
Maricica W.
redirectionare
Explanation:
as evita termenul "rutare" care, desi se foloseste (in IT), mi se pare un barbarism.
Selected response from:

A.Albu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ruta, traseu
Elvira Stoianov
4redirectionare
A.Albu


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
redirectionare


Explanation:
as evita termenul "rutare" care, desi se foloseste (in IT), mi se pare un barbarism.

A.Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 157

48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ruta, traseu


Explanation:
eventual daca textul o permite, poate e mai indicata transformarea in substantiv. Dar fara nici un context, e greu de spus

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 36