massicot

Romanian translation: masina de taiat furnir

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:massicot
Romanian translation:masina de taiat furnir
Entered by: Maricica W.

16:54 Jan 22, 2003
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
French term or phrase: massicot
masina de taiat placaj dupa specificatii
Maricica W.
masina de taiat furnir
Explanation:
sau foarfece/ cleste de taiat furnir
Dar am inteles ca este vorba de o masina, instalatie...
Multa bafta!
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1masina de taiat furnir
Cristiana Coblis
5mai multe sensuri...
raulciceu


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
masina de taiat furnir


Explanation:
sau foarfece/ cleste de taiat furnir
Dar am inteles ca este vorba de o masina, instalatie...
Multa bafta!

Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu: sau dispozitiv de taiat furnir
1 day 10 hrs

2 days 5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
mai multe sensuri...


Explanation:
1. oxid natural de plumb, de culoare galbena
2. masina de decupat hirtia in foi
3. masina pentru decuparea lemnului prin derulare - sau a placajului

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search