KudoZ home » French to Romanian » Petroleum Eng/Sci

puits thermométriques

Romanian translation: stut/tub/teaca de termocuplu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:puits thermométriques
Romanian translation:stut/tub/teaca de termocuplu
Entered by: alicelorelei

14:47 Aug 28, 2010
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci / postes de détente, transport du gaz naturel
French term or phrase: puits thermométriques
Matériel de raccordement
Doigt de gant (puits thermométrique) en inox normalisé suivant le diamètre
Sunt parti componente ale acestor posturi de reglare-masurare a gazului. Clientul doreste sa fie traduse asa.
alicelorelei
stut/tub/teaca de termocuplu
Explanation:
Puits thermométriques are corespondent in limba engleza termenul de 'thermowell', iar 'thermowell' a fost tradus ca 'stut/tub/teaca de termocuplu' in limba romana. Prin urmare acesta este sensul termenului din franceza.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-08-28 16:37:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://ro.wikipedia.org/wiki/Termocuplu

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-08-28 16:38:01 GMT)
--------------------------------------------------

http://ro.wikipedia.org/wiki/Termocuplu
Selected response from:

Manuela2010
Japan
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3stut/tub/teaca de termocupluManuela2010
4 +1teacă
meirs


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
teacă


Explanation:
A fost discutat mult acum o săptamâna sau două. În EN "thermowell"

meirs
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A. I.-Eberlé
14 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
stut/tub/teaca de termocuplu


Explanation:
Puits thermométriques are corespondent in limba engleza termenul de 'thermowell', iar 'thermowell' a fost tradus ca 'stut/tub/teaca de termocuplu' in limba romana. Prin urmare acesta este sensul termenului din franceza.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-08-28 16:37:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://ro.wikipedia.org/wiki/Termocuplu

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-08-28 16:38:01 GMT)
--------------------------------------------------

http://ro.wikipedia.org/wiki/Termocuplu

Example sentence(s):
  • Un puits thermométrique ou “Doigt de gant” est un conducteur thermique tubulaire conçu pour l ’ insertion d’un thermomètre. Son usage est recommandé pour la protection d’un élément sensible contre les effets corrosifs.

    Reference: http://hallo.ro/search.do?l=ro&d=en&query=thermowell
    Reference: http://books.google.ro/books?id=XJ-iM0QH-pgC&pg=PA198&lpg=PA...
Manuela2010
Japan
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  meirs: Am răspuns simultan - dar se foloseşte mai mult termorezistenţa decât termocuplul
2 mins
  -> sincer, cred ca se foloseste la fel de mult si termocuplu, mai ales in limbaj stiintific. Oricum, merci!

agree  A. I.-Eberlé
14 hrs
  -> merci beaucoup, Aurelia!

agree  Iosif JUHASZ
1 day2 hrs
  -> merci, Iosif!:)