KudoZ home » French to Romanian » Tech/Engineering

Plates-formes et ponts élévateurs

Romanian translation: rampe si elevatoare/lifturi auto


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Plates-formes et ponts élévateurs
Romanian translation:rampe si elevatoare/lifturi auto
Entered by: Maricica W.

12:34 Jan 21, 2003
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering / mecanica auto
French term or phrase: Plates-formes et ponts élévateurs
e vorba de o platforma auto? am gasit "platforma auto" pe google, dar nu stiu ce este, si nu am dedus din context.
:(
TIA
Maricica W.
rampe si elevatoare/lifturi auto
Explanation:
surse: GDT si dict tehnic en>roDomaine(s) : industrie automobile
manutention et stockage


1 / 1

vehicle lift

Syn.
bay lift
vehicle hoist
hoist
lift

Terme(s) apparenté(s)
auto lift
autolift
car lift
autohoist
car hoist pont élévateur n. m.

Syn.
élévateur n. m.

Terme(s) apparenté(s)
pont élévateur pour autos n. m.

Déf. :
Appareil de levage permettant de soulever un véhicule automobile par les roues, les essieux ou le châssis, jusqu'ŕ la hauteur désirée, pour permettre l'examen, l'entretien ou la réparation de sa partie inférieure.

Note(s) :
Le terme auto (en anglais, auto ou car), dans le syntagme pont élévateur pour autos, est un spécifique par rapport au terme véhicule automobile.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-21 12:47:01 (GMT)
--------------------------------------------------

Banuiesc ca termenii apar in contextul descrierii unui atelier de reparatii/intretinere auto?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-21 15:23:54 (GMT)
--------------------------------------------------

Platforma poate sa fie un spatiu de parcare in interiorul unui service auto. Ea poate sa fie si rampa (constructia pe care automobilul se urca prin forta proprie sau impins) din atelierul auto. Depinde de context...
Selected response from:

A.Albu
Romania
Grading comment
multumesc mult pentru explicatii
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5platforme si elevatoare pentru automobile
costinro
4rampe si elevatoare/lifturi auto
A.Albu
4platforme si poduri/punti elevatoare
Vasile BOLOGA


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
platforme si poduri/punti elevatoare


Explanation:
este vorba despre dispozitive de ridicat sau elevatoare si pot sa fie platformele ridicatoare de la partea din spate a unui camion care ajuta la incarcare/descarcare

Vasile BOLOGA
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.Albu: cred ca plate-forme este rampa, iar pont élévateur este liftul\elevatorul pe care se urca masina in scopul inspectiei/reparatiei partilor de dedesubt
4 mins
  -> se poate si varianta Andrei Albu dar din context nu reiese clar despre ce este vorba.

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rampe si elevatoare/lifturi auto


Explanation:
surse: GDT si dict tehnic en>roDomaine(s) : industrie automobile
manutention et stockage


1 / 1

vehicle lift

Syn.
bay lift
vehicle hoist
hoist
lift

Terme(s) apparenté(s)
auto lift
autolift
car lift
autohoist
car hoist pont élévateur n. m.

Syn.
élévateur n. m.

Terme(s) apparenté(s)
pont élévateur pour autos n. m.

Déf. :
Appareil de levage permettant de soulever un véhicule automobile par les roues, les essieux ou le châssis, jusqu'ŕ la hauteur désirée, pour permettre l'examen, l'entretien ou la réparation de sa partie inférieure.

Note(s) :
Le terme auto (en anglais, auto ou car), dans le syntagme pont élévateur pour autos, est un spécifique par rapport au terme véhicule automobile.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-21 12:47:01 (GMT)
--------------------------------------------------

Banuiesc ca termenii apar in contextul descrierii unui atelier de reparatii/intretinere auto?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-21 15:23:54 (GMT)
--------------------------------------------------

Platforma poate sa fie un spatiu de parcare in interiorul unui service auto. Ea poate sa fie si rampa (constructia pe care automobilul se urca prin forta proprie sau impins) din atelierul auto. Depinde de context...

A.Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 157
Grading comment
multumesc mult pentru explicatii

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
platforme si elevatoare pentru automobile


Explanation:
Conform dictionarului tehnic francez-roman, Ed. tehnica (pag.961)
Succes!

costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 4