KudoZ home » French to Romanian » Tech/Engineering

vis de fixation tete fraisee

Romanian translation: surub de fixare cu cap crestat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:vis de fixation tete fraisee
Romanian translation:surub de fixare cu cap crestat

09:14 Dec 3, 2003
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: vis de fixation tete fraisee
Chaque coin de dalle est évidé afin de recevoir la vis de fixation tête fraisée diamètre 4
bia_free
Romania
surub de fixare cu cap crestat
Explanation:
Asa este denumit in standardele romane SR EN ISO 2009:1998 si SR EN ISO 2010:1998 care la randul lor au preluat standardele europene EN ISO 2009 si EN ISO 2010.
Este terminlogia utilzata de inginerii in domeniu
Selected response from:

statescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1surub de fixare cu cap crestatstatescu
5cu cap zencTudor Soiman
4 +1surub de fixare cu cap frezat
Dan Marasescu


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
surub de fixare cu cap frezat


Explanation:
vezi link


    Reference: http://www.rhc.ro/index.php?cPath=5_17
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 172

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Bostan
40 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5

1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
surub de fixare cu cap crestat


Explanation:
Asa este denumit in standardele romane SR EN ISO 2009:1998 si SR EN ISO 2010:1998 care la randul lor au preluat standardele europene EN ISO 2009 si EN ISO 2010.
Este terminlogia utilzata de inginerii in domeniu

statescu
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Liana Coroianu: surub de fixare cu cap crestat
31 days