KudoZ home » French to Serbian » Architecture

contre-plafond

Serbian translation: spušteni plafon


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:contre-plafond
Serbian translation:spušteni plafon
Entered by: Goran Zivanovic

14:54 Dec 8, 2010
French to Serbian translations [PRO]
Architecture
French term or phrase: contre-plafond
U opisu prostorije samo se navodi da ima "contre-plafond", bez ikakvog opisa ili drugih detalja. Zgrada se nalazi u Stokholmu, a radnja se odigrava 1925. godine.
verba volant
spušteni plafon
Explanation:
Milsim da se ovaj termin najviše ustalio i da se najčešće može čuti.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-12-08 16:54:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://shekigips.110mb.com/spusteni_plafoni.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-12-08 16:56:07 GMT)
--------------------------------------------------

http://enterijer.rs/spusteni-plafoni
http://www.terakota.rs/spusteni-plafoni/
http://www.molerskiradovi.co.rs/index.php?option=com_content...
Selected response from:

Goran Zivanovic
Serbia
Grading comment
Mnogo vam hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5spuštena tavanica
Dragomir Perovic
4spušteni plafon
Goran Zivanovic
4spušteni strop
Gordana Podvezanec


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spušteni strop


Explanation:
http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=1998166

Gordana Podvezanec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
spuštena tavanica


Explanation:
'

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-12-08 16:42:44 GMT)
--------------------------------------------------

Spuštena tavanica od gipskarton ploča. Termo paneli hladnjače. Postojeća termička izolacija. Novoterm. Termička izolacija rock wool 5cm. April 2007 ...

Dragomir Perovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spušteni plafon


Explanation:
Milsim da se ovaj termin najviše ustalio i da se najčešće može čuti.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-12-08 16:54:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://shekigips.110mb.com/spusteni_plafoni.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-12-08 16:56:07 GMT)
--------------------------------------------------

http://enterijer.rs/spusteni-plafoni
http://www.terakota.rs/spusteni-plafoni/
http://www.molerskiradovi.co.rs/index.php?option=com_content...

Goran Zivanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mnogo vam hvala!