KudoZ home » French to Serbian » Art/Literary

repoussoir

Serbian translation: klin izbijac, dleto, snazno obojen deo slike, zastitna resetka, opreka, suprotnost


07:12 Nov 8, 2001
French to Serbian translations [Non-PRO]
Art/Literary
French term or phrase: repoussoir
/
Tanja
Serbian translation:klin izbijac, dleto, snazno obojen deo slike, zastitna resetka, opreka, suprotnost
Explanation:
ne znam koji je kontekst, nadam se da ce ti ovo pomoci...
pozdrav
Selected response from:

Tanja Markovic
Spain
Grading comment
nije bas to sto mi je potrebno, ali hvala u svakom slucaju!
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4klin izbijac, dleto, snazno obojen deo slike, zastitna resetka, opreka, suprotnost
Tanja Markovic
4nema konkretnog prevoda na srpski...TBQGS


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nema konkretnog prevoda na srpski...


Explanation:
A figure or object in the foreground of a picture (and usually at the side) used to 'push back', give depth to, and enhance the principal scene or episode.

Nadam se da ovo pomaze...



    Reference: http://www.xrefer.com/entry/145214
TBQGS

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
klin izbijac, dleto, snazno obojen deo slike, zastitna resetka, opreka, suprotnost


Explanation:
ne znam koji je kontekst, nadam se da ce ti ovo pomoci...
pozdrav

Tanja Markovic
Spain
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 7
Grading comment
nije bas to sto mi je potrebno, ali hvala u svakom slucaju!