KudoZ home » French to Turkish » Medical: Health Care

Identité

Turkish translation: Kimlik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Identité
Turkish translation:Kimlik
Entered by: amelie08

06:18 Aug 29, 2014
French to Turkish translations [PRO]
Medical: Health Care / Identité
French term or phrase: Identité
Bir sağlık raporu çeviriyorum identite yazıyor, kimlik ya da kimlik bilgileri olarak mı çevireyim.
amelie08
Turkey
Kimlik
Explanation:
Bu durumda kategori olarak değerlendirilip çevirisi "Kimlik" olabilir diye düşünüyorum.
Selected response from:

Ozgur TACKIN
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Kimlik
Ozgur TACKIN
3kimlik / bilgi
Ozgur TACKIN


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kimlik / bilgi


Explanation:
Tam cümleyi yazabilir misiniz. Duruma göre kimlik, kimlik bilgileri, hasta no. veya kimlik belgesi (türü) olabilir.

Ozgur TACKIN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Bu bir rapor cümle falan yok. Aşağısında doktor ve hasta bilgileri var. Muayene bitiş, oparatör doktor , sevk eden doktor tarzı şeyler yazıyor.

Asker: Merci


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kimlik


Explanation:
Bu durumda kategori olarak değerlendirilip çevirisi "Kimlik" olabilir diye düşünüyorum.

Ozgur TACKIN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4