Allrounder

Bulgarian translation: общ работник

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Allrounder
Bulgarian translation:общ работник
Entered by: Veneta Georgieva

12:04 Feb 2, 2018
German to Bulgarian translations [Non-PRO]
Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Allrounder
Einstellungsvertrag

Herr .....wird vom 01.01. als Allrounder eingestellt.

Тук става въпрос за работник в строителството.
delieva
общ работник
Explanation:
общ (строителен) работник
общ работник в строителството
работник за обща работа в строителството
Selected response from:

Veneta Georgieva
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4общ работник
Christo Metschkaroff
4общ работник
Veneta Georgieva
4Общ профил
Gabriela Gavrilova-Widua


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Общ профил


Explanation:
Нещо като момче за всичко, без специална функция.

Gabriela Gavrilova-Widua
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
общ работник


Explanation:
общ (строителен) работник
общ работник в строителството
работник за обща работа в строителството

Veneta Georgieva
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 56
Grading comment
Благодаря!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
общ работник


Explanation:
Общ работник в строителството, който може да извършва някои специфично строителни дейности - плочки, тапециране на стени, леки дърводелски ремонти, неспециализирани зидарски и ВиК дейности и др.п. и за които не се изисква специализирана професионална подготовка...

3. http://www.spiegel.de/karriere/allround-handwerker-muessen-k...


    Reference: http://www.bau-stellen.de/stellenangebote-bau%20allrounder
    https://jobs.meinestadt.de/stolberg-rheinland/standard?id=200675827
Christo Metschkaroff
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 110




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search