Breitband-kennungs-spannung

Bulgarian translation: Максимална чувствителност

14:44 Mar 8, 2018
German to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Breitband-kennungs-spannung
Характеристика на аудио-слушалки:
Breitband-kennungs-spannung ca. 100 mV
Tanya Doneva
Bulgaria
Bulgarian translation:Максимална чувствителност
Explanation:
Максимална чувствителност на слушалките в широколентов честотен диапазон. Заедно с изходното напрежение на възпроизвеждащото устройство определят граничното ниво на звука, което не е вредно за здравето.

http://pub.dega-akustik.de/DAGA_1999-2008/data/articles/0010... точка 3.4.
Selected response from:

ebobilov
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Максимална чувствителност
ebobilov
4Номинално напрежение в широколентовия диапазон
Whatever109


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Номинално напрежение в широколентовия диапазон


Explanation:
"Номинално напрежение за широколентов диапазон, около 100 милиВолта."

Whatever109
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Breitband-Kennungsspannung
Максимална чувствителност


Explanation:
Максимална чувствителност на слушалките в широколентов честотен диапазон. Заедно с изходното напрежение на възпроизвеждащото устройство определят граничното ниво на звука, което не е вредно за здравето.

http://pub.dega-akustik.de/DAGA_1999-2008/data/articles/0010... точка 3.4.


    Reference: http://pub.dega-akustik.de/DAGA_1999-2008/data/articles/0010...
ebobilov
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christo Metschkaroff: c: "Максимална чувствителност в широколентов честотен диапазон." = Breitband-Kennungsspannung ... - за да е правописно изрядно запитването...
9 hrs
  -> Благодаря!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search