Aderendhülsen

Bulgarian translation: кабелни обувки

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Aderendhülsen
Bulgarian translation:кабелни обувки
Entered by: Ludmilla Eimer

13:05 Apr 18, 2005
German to Bulgarian translations [PRO]
Engineering (general)
German term or phrase: Aderendhülsen
Aderendhülsen-Zangen-Satz
Ludmilla Eimer
Germany
кабелни обувки
Explanation:
Vlado Borov sam. Това са кабелни обувки. Комплект клещи за кримпване или запресоване.
Пулсатор е един от големите доставчици на електронни части в България.
Selected response from:

nikstan
Grading comment
Владо благодаря ти за помоща.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +11) съединителна кабелна муфа; 2) клема 3) кабел и втулка
RUJA
5кабелни обувки
nikstan
3кабелни ръкави
Maya Todorova


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Aderendhьlsen
кабелни ръкави


Explanation:
Ако не се лъжа, на български тези "втулки" се наричат "кабелни ръкави". На английски също са "ръкави". На долните два адреса са показани едни и същи Aderendhьlsen на немски и после в превод на английски.



    Reference: http://www.hilpress.de/Seiten_uk/frame_aeh_uk.html
    Reference: http://www.hilpress.de/frame_aeh.html
Maya Todorova
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 35

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Aderendhьlsen
кабелни обувки


Explanation:
Vlado Borov sam. Това са кабелни обувки. Комплект клещи за кримпване или запресоване.
Пулсатор е един от големите доставчици на електронни части в България.


    Reference: http://eshop.bg/eshop3/index.php?url=/eshop3/phps/menu.php&g...
nikstan
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Владо благодаря ти за помоща.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Aderendhьlsen
1) съединителна кабелна муфа; 2) клема 3) кабел и втулка


Explanation:
Вижте долупосочмения немско-английски електронен речник


    Reference: http://dict.leo.org/ende?lp=ende&lang=de&searchLoc=0&cmpType...
RUJA
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev: §³§á§à§â§Ö§Õ §¯§Ö§Þ§Ö§è§Ü§à-§â§å§ã§ã§Ü§Ú§Û §ï§Ý§Ö§Ü§ä§â§à§ä§Ö§ç§ß§Ú§é§Ö§ã§Ü§Ú§Û §ã§Ý§à§Ó§Ñ§â§î (50 000 §ä§Ö§â§Þ§Ú§ß§Ñ, 1999 §Ô.) Aderendh¨¹lse: §Þ§å§æ§ä§Ñ §Ú§Ý§Ú §Ô§Ú§Ý§î§Ù§Ñ §Õ§Ý§ñ §à§Ü§à§ß§è§Ö§Ó§Ñ§ß§Ú§ñ §Ø§Ú§Ý§í.
59 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search