Wo andere kneifen, laufe ich zu Höchstform auf.

Bulgarian translation: В ситуации, в които другите гледат да се измъкнат, аз съм във върхова кондиция.

19:34 Jan 13, 2014
German to Bulgarian translations [PRO]
Social Sciences - Psychology / Психологически тест за подбор на персонал
German term or phrase: Wo andere kneifen, laufe ich zu Höchstform auf.
Твърдение от психологически тест при подбор на персонал

Sie werden nun einige Selbstbeschreibungen über das Thema Persönlichkeit und Lebenserfahrungen finden. Sie können jede dieser Aussagen entweder mit "völlig unzutreffend" (1), "eher unzutreffend" (2), "eher zutreffend" (3) oder "völlig zutreffend" (4) beantworten.
Iliana Deneva
Bulgaria
Bulgarian translation:В ситуации, в които другите гледат да се измъкнат, аз съм във върхова кондиция.
Explanation:
http://www.redensarten-index.de/suche.php?suchbegriff=kneife...
Selected response from:

Gabriela Gavrilova-Widua
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Там където другите се отказват аз навлизам във върхова форма.
_peter
5 +1В ситуации, в които другите гледат да се измъкнат, аз съм във върхова кондиция.
Gabriela Gavrilova-Widua
3Това, което за другите е спънка, за мен е детска игра.
Svetlana Boyadzhieva
3В ситуации, в които другите гледат да се измъкнат, аз показвам на какво съм способен.
Dr. Valja Werkmann


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Там където другите се отказват аз навлизам във върхова форма.


Explanation:
Може да се редактира и до по-кратък превод ако го изисква задачата ;)

_peter
Germany
Meets criteria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря за предложения отговор!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boika Koceva
11 hrs

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
В ситуации, в които другите гледат да се измъкнат, аз съм във върхова кондиция.


Explanation:
http://www.redensarten-index.de/suche.php?suchbegriff=kneife...

Gabriela Gavrilova-Widua
Meets criteria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Galina Staykova: Ако текстът го допуска, може да се използва и "скатавам".
22 hrs

2 days 22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
В ситуации, в които другите гледат да се измъкнат, аз показвам на какво съм способен.


Explanation:
Позволявам си да дам и аз отговор, защото мисля, че за тези разговорни изрази имаме и хубави български съответствия.

В ситуации, в които другите гледат да се покрият / се скатаят / се измъкнат, аз показвам какво умея / на какво съм способен / разкривам способностите си / показвам уменията си.

Dr. Valja Werkmann
Germany
Meets criteria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря за предложения отговор!


386 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Това, което за другите е спънка, за мен е детска игра.


Explanation:
Синонимен израз: Wo andere stolpern - laufen wir zur Höchstform auf!

Svetlana Boyadzhieva
Germany
Meets criteria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search