Modellvorwahl

Croatian translation: izlaganje (odabranih) modela cipela

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Modellvorwahl
Croatian translation:izlaganje (odabranih) modela cipela
Entered by: Kornelija Halkic

13:07 Sep 8, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / Warenpräsentation
German term or phrase: Modellvorwahl
Präsentationstyp:
Die Schuhe werden in Modellvorwahl präsentiert.....
Nedostaje mi izraz...

Hvala!
Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
izlaganje modela cipela
Explanation:
Zapravo se misli na to da se izlažu modeli cipela tako da čovjek može "predodabrati neki model" pa proba veličinu/evenutalno drugu boju ako postoji... itd.

Treba preformulirati rečenicu: izlažu se modeli cipela, cipele se izlažu kao modeli... ili nešto slično
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Hvala Tatjana!:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1unaprijed izabrani model
sany
3 +2izlaganje modela cipela
Tatjana Kovačec


Discussion entries: 1





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
izlaganje modela cipela


Explanation:
Zapravo se misli na to da se izlažu modeli cipela tako da čovjek može "predodabrati neki model" pa proba veličinu/evenutalno drugu boju ako postoji... itd.

Treba preformulirati rečenicu: izlažu se modeli cipela, cipele se izlažu kao modeli... ili nešto slično

Tatjana Kovačec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala Tatjana!:-)
Notes to answerer
Asker: Hvala Tatjana!:-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
1 min

agree  bonafide1313: da, i ja mislim da se izlažu zapravo samo nešto kao "uzorci", pa se traži od prodavača konkretno veličina i sl., za razliku kad su izložene sve zalihe (npr. kutije s istim modelom u različitim veličinama); možda čak može "izlažu se uzorci modela??
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
unaprijed izabrani model


Explanation:
njemački pojam- Modelvorwahl
engleski pojam-Model pre-choice
hrvatski pojam-unaprijed izabrani model
Pa bi u ovom kontekstu bilo:
Izlažu (prezentiraju) se unaprijed izabrani modeli cipela. ili Izlažu(prezentiraju se modeli cipela koji su unaprijed izabrani.

--------------------------------------------------
Note added at 1 sat (2009-09-08 14:43:28 GMT)
--------------------------------------------------

Primjer rečenica:
Rack-Room-System & Modellvorwahl
Rack with banner - Rack-Room System & model pre-choice
http://www.marc-collection.com/downloads/sis-downloads/MARC_...
Pogledajte str.7

Example sentence(s):
  • Rack-Room-System & Modellvorwahl
sany
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Hvala Stano!:-)Tatjanin odgovor mi se bolje uklapa u cjelokupni kontekst. Ipak velika hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313
52 mins
  -> hvala bonafide




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search