Mulch-Folie

Croatian translation: folija za malčiranje

07:27 Jul 23, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Botany
German term or phrase: Mulch-Folie
Lichtundurchlässige Folie - Vermindert das Entstehen von Unkraut
Nenad Beganovic
Croatian translation:folija za malčiranje
Explanation:
folija za malčiranje

malčiranje: postupak nanošenja određenog materijala oko biljke s ciljem smanjivanja isušivanja tla, bujanja korova, zaštite korjena i sl
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3folija za malčiranje
alz
3malč/mulch folija
Tatjana Kovačec


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
folija za malčiranje


Explanation:
folija za malčiranje

malčiranje: postupak nanošenja određenog materijala oko biljke s ciljem smanjivanja isušivanja tla, bujanja korova, zaštite korjena i sl

alz
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec: I Tatjanin prijedlog je OK, ali Vaš je 'hrvatskiji'. ;-)
7 hrs

agree  bonafide1313
13 hrs

agree  dkalinic: Da, Tatjanin prijedlog je bio na dobrom tragu, a Vaš je onaj pravi. ;)
23 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
malč/mulch folija


Explanation:
slično sam prevodila...jedino nisam sigurna koji je pravilniji hrvatski izraz, ali koriste se oba....
poljoprivredni-forum.com/.../malceri.../stranica360/

www.hic.hr/vrt43.htm
www.flora-vtc.hr/files/vrtni-centar.pdf

Tatjana Kovačec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  dkalinic: Ovo baš i nije u duhu hrvatskoga jezika.
23 hrs
  -> slažem se, ali mi je to prvo palo na pamet




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search