Bezirksbürgermeister

Croatian translation: gradonačelnik gradskog okruga

11:07 Nov 17, 2012
German to Croatian translations [Non-PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / Einbürgerungsurkunde
German term or phrase: Bezirksbürgermeister
Hallo zusammen, wie kann man das am besten ausdrücken? Auch Bezirksamt (in jedem Berliner Stadtbezirk).
područni ured? Klingt das so, als wäre es in der Stadt?
Dankeschön!
Christiane Srna
Croatian translation:gradonačelnik gradskog okruga
Explanation:
Bezirk je okrug

prijedlog: gradonačelnik gradskog okruga

"Der Stadtbezirk Dudweiler hat eine eigene Bezirksverwaltung unter Leitung seines Bezirksbürgermeisters. Sie erfüllt die ihr vom Oberbürgermeister / der Oberbürgermeisterin mit Zustimmung des Stadtrates übertragenen Aufgaben: Allgemeine Verwaltung, Personal, Finanzen, Standesamt, Ordnungsamt, Soziales und Bau. Damit verfügt Dudweiler gegenüber den anderen Stadtbezirken über ein hohes Maß an Eigenständigkeit."
http://www.saarbruecken.de/de/rathaus/stadtpolitik/bezirksra...

Nad gradonačelnikom gradskog okruga je Oberbürgermeister (tj. prvi (glavni) gradonačelnik - Prema rječniku Njemačko-hrvatskom univerzalnom rješniku, Renate Hansen-Kokoruš i dr.) Isti izvor za Berzirksbürgermeister navodi: gradonačelnik gradske općine
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Dankeschön!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gradonačelnik gradskog okruga
Vesna Zivcic
3načelnik gradskog kotara
igorkocelj
Summary of reference entries provided
predsjednik vijeća gradske četvrti
Lucija Raković

Discussion entries: 1





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
načelnik gradskog kotara


Explanation:
prijedlog

Example sentence(s):
  • Svaki gradski kotar/gradska opština ima svog načelnika/predsjednika i svoje vijeće/skupštinu u kojem su birani članovi odnosno odbornici ("BezirksrätInnen")
  • Gradski kotar, odnosno gradska četvrt je oblik mjesne samouprave koji se osniva za ...

    Reference: http://www.wien.gv.at/bh-hr-sr/uprava/okruzi.htm
igorkocelj
Native speaker of: Croatian

3 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gradonačelnik gradskog okruga


Explanation:
Bezirk je okrug

prijedlog: gradonačelnik gradskog okruga

"Der Stadtbezirk Dudweiler hat eine eigene Bezirksverwaltung unter Leitung seines Bezirksbürgermeisters. Sie erfüllt die ihr vom Oberbürgermeister / der Oberbürgermeisterin mit Zustimmung des Stadtrates übertragenen Aufgaben: Allgemeine Verwaltung, Personal, Finanzen, Standesamt, Ordnungsamt, Soziales und Bau. Damit verfügt Dudweiler gegenüber den anderen Stadtbezirken über ein hohes Maß an Eigenständigkeit."
http://www.saarbruecken.de/de/rathaus/stadtpolitik/bezirksra...

Nad gradonačelnikom gradskog okruga je Oberbürgermeister (tj. prvi (glavni) gradonačelnik - Prema rječniku Njemačko-hrvatskom univerzalnom rješniku, Renate Hansen-Kokoruš i dr.) Isti izvor za Berzirksbürgermeister navodi: gradonačelnik gradske općine


Vesna Zivcic
Works in field
Native speaker of: Croatian
Grading comment
Dankeschön!




Reference comments


21 hrs
Reference: predsjednik vijeća gradske četvrti

Reference information:
?

bez puno istraživanja, samo kao brzinska pomoć

nadovezala sam se na komentar o Berlinu i povukla paralelu sa Zagrebom
http://www.zagreb.hr/default.aspx?id=12913

pogledajte može li vam pomoći

Lucija Raković
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 3




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search