Kesseldruckanlage

Croatian translation: kotao za tlačnu impregnaciju

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kesseldruckanlage
Croatian translation:kotao za tlačnu impregnaciju
Entered by: dkalinic

16:05 Feb 25, 2010
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
German term or phrase: Kesseldruckanlage
Merkblatt für den sicheren Betrieb von Kesseldruckanlagen mit wasserlöslichen Holzschutzmitteln der Deutschen Gesellschaft für Holzforschung e.V. und Sicherheitsdatenblatt beachten.
dkalinic
kotao/komora za tlačnu impregnaciju
Explanation:
.... mislim da se zapravo radi o jednom uređaju, kotlu, komori u kojem se drvo tretira u zatvorenom prostoru pod pritiskom....

ili tlačni kotao....

http://www.gradimo.hr/Preventivna-zastita-drveta-/hr-HR/8954...

Obrada
Premazivanje, špricanje u
komorama za špricanje te za
uranjanje i natapanje u tlačnim
kotlovima i koritima u
stacionarnim postrojenjima. U
klasi ugroženosti 3 samo
natapanje u tlačnim kotlovima.
Kod upotrebe poštivati DIN 68
800-3: 1990-04! Odobrenje mora
biti izdano u području upotrebe!

http://www.hr.remmers.com/fileadmin/dam/Proizvodi/Tehnicki_l...
Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
Hvala, Jadranka. Bit će kotao za tlačnu impregnaciju jer se u tekstu radi o sredstvu za impregnaciju drveta.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kotao/komora za tlačnu impregnaciju
bonafide1313
3kotlovsko postrojenje pod tlakom
Bozidar Brtan


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kotlovsko postrojenje pod tlakom


Explanation:
možda može i "postrojenje s komprimiranim zrakom" (link br. 2)



    Reference: http://www.zirs.hr/obrazovanje.asp?group=3&program=76
    Reference: http://www.wlw.hr/hr/CompaniesByProduct/0000095877/montaza-p...
Bozidar Brtan
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kotao/komora za tlačnu impregnaciju


Explanation:
.... mislim da se zapravo radi o jednom uređaju, kotlu, komori u kojem se drvo tretira u zatvorenom prostoru pod pritiskom....

ili tlačni kotao....

http://www.gradimo.hr/Preventivna-zastita-drveta-/hr-HR/8954...

Obrada
Premazivanje, špricanje u
komorama za špricanje te za
uranjanje i natapanje u tlačnim
kotlovima i koritima u
stacionarnim postrojenjima. U
klasi ugroženosti 3 samo
natapanje u tlačnim kotlovima.
Kod upotrebe poštivati DIN 68
800-3: 1990-04! Odobrenje mora
biti izdano u području upotrebe!

http://www.hr.remmers.com/fileadmin/dam/Proizvodi/Tehnicki_l...

bonafide1313
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala, Jadranka. Bit će kotao za tlačnu impregnaciju jer se u tekstu radi o sredstvu za impregnaciju drveta.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search