Altersfreigabe

Croatian translation: dobno ograničenje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Altersfreigabe
Croatian translation:dobno ograničenje
Entered by: Tatjana Kovačec

07:34 Sep 11, 2007
German to Croatian translations [PRO]
Marketing - Cinema, Film, TV, Drama
German term or phrase: Altersfreigabe
naslov postavke u uređaju, kao npr. PG = dozvoljeno gledanje u prisustvu roditelja, ali Altersfreigabe je viši pojam. Dozvola gledanja filmova???
Tatjana Kovačec
Croatia
dobno ograničenje
Explanation:
može i granica, ali "ograničenje" ide više u smislu propisa (prema "zabrani")

"Kad postavite [Restrict (On)], možete odabrati dobno ograničenje na sljedećem zaslonu. Imajte na umu da niža vrijednost označava veće ograničenje."
http://manuals.playstation.net/document/cr/ps3/current/setti...
Selected response from:

Ivan Nekic
Croatia
Grading comment
Hvala kolega! U brzini sam stisnula "declined all answers";-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dobno ograničenje
Ivan Nekic
4dobna granica
Aleksandar Medić


Discussion entries: 2





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dobno ograničenje


Explanation:
može i granica, ali "ograničenje" ide više u smislu propisa (prema "zabrani")

"Kad postavite [Restrict (On)], možete odabrati dobno ograničenje na sljedećem zaslonu. Imajte na umu da niža vrijednost označava veće ograničenje."
http://manuals.playstation.net/document/cr/ps3/current/setti...

Ivan Nekic
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala kolega! U brzini sam stisnula "declined all answers";-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucija Raković: cini mi se kao vrlo fina nijansa za ovaj kontekst
2 days 5 hrs
  -> Hvala!
The asker has declined this answer
Comment: Hvala kolega! U brzini sam stisnula "declined all answers";-)

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dobna granica


Explanation:
U pitanju je izbornik za sprečavanje gledanja određenih emisija ukoliko su one predviđene isključivo za gledatelje starije od granice zadane pomoću parametra „Altersfreigabe“.

Im F3-FOX CI kann man nun nur die Altersfreigabe festlegen und alle Sender ent-/sperren.
http://www.amazon.de/Humax-Fox-CI-Digitaler-Satelliten/dp/B0...

Das Eingeben der Geheimzahl (für Altersfreigabe auf Premiere notwendig) ist nervenaufreibend, wenn auch es irgendwann zur Routine wird. - Erst nach 22 oder 23 Uhr (glaube ich ...) ist das nicht mehr notwendig.
http://www.amazon.de/Philips-Digitaler-Satelliten-Receiver-g...

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2007-09-11 08:19:25 GMT)
--------------------------------------------------

Kindersicherung (Sperren des Systems, aller Kanäle oder nach Altersbeschränkungen)
http://www.humax-digital.de/products/pdr-9700.asp

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2007-09-11 08:22:53 GMT)
--------------------------------------------------

Možete pogledati i 72. stranicu ovih uputa za uporabu:
http://www.humax-digital.de/products/new_manual/iPDR-9800DE_...

Lijepo se vidi da je u pitanju ograničenje emisija koje se mogu gledati pomoću uređaja na one za starije od 7, 12 ili 16 godina.

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2007-09-11 08:26:14 GMT)
--------------------------------------------------

Einige Fernsehsender übertragen zu ihren Sendungen zusätzlich die Altersfreigabe. Sie können sich über die Altersfreigabe einer Sendung informieren, indem Sie die Info-Box aufrufen.

Näheres zur Info-Box finden Sie unter § 5.2.

Sie können Ihre Kinder vor jugendgefährdenden Inhalten dieser Sender schützen, indem Sie grundlegende Altersfreigaben festlegen.

http://www.topfield-europe.com/downloads/bedienungsanleitung...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-09-11 12:59:18 GMT)
--------------------------------------------------

Termin se već koristi kod Philipsovih uređaja:

Maturity rating (Donja dobna granica): odaberite željenu dobnu granicu da biste zaključali kanal. Donja će dobna granica blokirati određene emisije samo ako davatelj usluga pruži podatke uz emisiju.

http://www.p4c.philips.com/files/4/42pfl7662d_05/42pfl7662d_... (vidjeti 13. poglavlje, 20. stranica)

Aleksandar Medić
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
The asker has declined this answer




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search