Blu-ray Laufwerk

Croatian translation: Blu-ray pogon / pogonska jedinica

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Blu-ray Laufwerk
Croatian translation:Blu-ray pogon / pogonska jedinica
Entered by: Kristina Kolic

07:01 May 13, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware
German term or phrase: Blu-ray Laufwerk
Blu-ray diskovni pogon? ne sviđa mi se...možda ima nešto ljepše ali ja se ne mogu sjetiti :-)
Nenad Beganovic
Blu-ray pogon
Explanation:
"Dell je predstavio prijenosnik s Blu-ray pogonom cijene niže od 1.000 dolara na američkom tržištu. Radi se o 15,4-inčnom modelu Inspiron 1525 kojeg je preko nadoplata moguće opremiti s combo Blu-ray čitačem moji može snimati na DVD ili se može odabrati Blu-ray pogon koji može i snimati na HD medije..."
http://www.cro-rss.com/feed_pc-vijesti__391.htm

"Na AppleInsideru pojavila se informacija da bi se uskoro u Appleove prijenosnike mogao ugraditi Blu-ray pogon."
http://www.pcchip.hr/vijesti/hardver/blu-ray-i-u-appleovim-p...

"Najnovije glasine o ugradnji Blu-ray pogona u Microsoftov Xbox 360 govore kako će dobavljač pogona biti Asusova podružnica Pegatron Technology"
http://www.bug.hr/vijesti/index.asp?id=87191

"Nakon početnih odbijanja od strane Microsofta, blu-ray konačno stiže i na Xbox360 konzole. Asustek Computer je objavio da je dobio zahtjev od Microsofta da počne sa implementiranjem blu ray pogona u njihove konzole. Microsoft se na ovo odlučio zbog toga što je blu-ray pogon konkurentskoj konzoli, Playstationu 3, davao veliku prednost nad Xbox360 konzolom"
http://www.hcl.hr/vijesti.php?TekstID=1894&select=15
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Blu-ray pogon
Kristina Kolic
4blue-ray pogonska jedinica/ disk uređaj
Tatjana Kovačec


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Blu-ray pogon


Explanation:
"Dell je predstavio prijenosnik s Blu-ray pogonom cijene niže od 1.000 dolara na američkom tržištu. Radi se o 15,4-inčnom modelu Inspiron 1525 kojeg je preko nadoplata moguće opremiti s combo Blu-ray čitačem moji može snimati na DVD ili se može odabrati Blu-ray pogon koji može i snimati na HD medije..."
http://www.cro-rss.com/feed_pc-vijesti__391.htm

"Na AppleInsideru pojavila se informacija da bi se uskoro u Appleove prijenosnike mogao ugraditi Blu-ray pogon."
http://www.pcchip.hr/vijesti/hardver/blu-ray-i-u-appleovim-p...

"Najnovije glasine o ugradnji Blu-ray pogona u Microsoftov Xbox 360 govore kako će dobavljač pogona biti Asusova podružnica Pegatron Technology"
http://www.bug.hr/vijesti/index.asp?id=87191

"Nakon početnih odbijanja od strane Microsofta, blu-ray konačno stiže i na Xbox360 konzole. Asustek Computer je objavio da je dobio zahtjev od Microsofta da počne sa implementiranjem blu ray pogona u njihove konzole. Microsoft se na ovo odlučio zbog toga što je blu-ray pogon konkurentskoj konzoli, Playstationu 3, davao veliku prednost nad Xbox360 konzolom"
http://www.hcl.hr/vijesti.php?TekstID=1894&select=15

Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle
5 mins
  -> Hvala, Ivana!

agree  Tatjana Kovačec: Mislim da je najbolje rješenje
9 mins
  -> Hvala, Tatjana!

agree  sazo
1 hr
  -> Hvala!

agree  Ivana Zuppa-Baksa
2 days 38 mins
  -> Hvala, Ivana!

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blue-ray pogonska jedinica/ disk uređaj


Explanation:
Slažem se s Kristinom, ali mislim da je i ovo mogući odgovor: čitač, CD-ROM čitač....Laufwerk je inače pogonska jedinica, eng. disk drive.


https://secure.ventex.hr/ -
www.gamer.hr/index.php?arhiva=13211 - 87k -
www.nacional.hr/articles/author/199/252/ - 35k -


Tatjana Kovačec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search