PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

toaletna kozmetika

Croatian translation: Kosmetik und Toilettenartikel

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:toaletna kozmetika
Croatian translation:Kosmetik und Toilettenartikel
Entered by: Dubravka Hrastovec

11:31 Aug 13, 2007
German to Croatian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
German term or phrase: toaletna kozmetika
.
sazo
Croatia
Kosmetik- und Toilettenartikel
Explanation:
Najveći mi je problem ovdje sama definicija 'toaletne kozmetike'. Što to sve obuhvaća? Na Internet stranicama Saponije nalazimo ovakav opis toaletne kozmetike: "U ovom asortimanu nalaze se proizvodi za svakodnevnu higijenu i osnovnu njegu lica i tijela namijenjeni čitavoj obitelji - paste za zube, sapuni, šamponi za kosu, kreme za lice i tijelo, kreme za brijanje, proizvodi za njegu beba." Po tome, ovaj moj prijedlog bi morao odgovarati.

Moj drugi prijedlog je "kosmetische Pflegemittel". To bi odgovaralo engleskom rješenju "care products".


--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2007-08-14 08:02:18 GMT)
--------------------------------------------------

Tj. "cosmetic care products"...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2007-08-14 08:04:06 GMT)
--------------------------------------------------

Možda bi još bolje bilo 'Kosmetikprodukte und Toilettenartikel'...
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Prekasno mi je stigao vaš odgovor, pa nisam vaš prijedlog upotrijebila. Danke.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1Toilletekosmetikmittel
Ivana Zuppa-Baksa
2 +1Kosmetik- und Toilettenartikel
Dubravka Hrastovec


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Toilletekosmetikmittel


Explanation:
Ovo je složenica u njemačkom jeziku koja ovo pokriva. Kako je njemački bogat kombinacijama, tako se putem složenica može puno toga prevestil

Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Neven Luetic: Točno je da su u njemačkome učestale složenice, međutim ovdje bi se stvaranjem složenice nadomjestio uvriježeni izraz.
19 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Kosmetik- und Toilettenartikel


Explanation:
Najveći mi je problem ovdje sama definicija 'toaletne kozmetike'. Što to sve obuhvaća? Na Internet stranicama Saponije nalazimo ovakav opis toaletne kozmetike: "U ovom asortimanu nalaze se proizvodi za svakodnevnu higijenu i osnovnu njegu lica i tijela namijenjeni čitavoj obitelji - paste za zube, sapuni, šamponi za kosu, kreme za lice i tijelo, kreme za brijanje, proizvodi za njegu beba." Po tome, ovaj moj prijedlog bi morao odgovarati.

Moj drugi prijedlog je "kosmetische Pflegemittel". To bi odgovaralo engleskom rješenju "care products".


--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2007-08-14 08:02:18 GMT)
--------------------------------------------------

Tj. "cosmetic care products"...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2007-08-14 08:04:06 GMT)
--------------------------------------------------

Možda bi još bolje bilo 'Kosmetikprodukte und Toilettenartikel'...

Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Prekasno mi je stigao vaš odgovor, pa nisam vaš prijedlog upotrijebila. Danke.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Neven Luetic: "Kosmetik" može bez dodatka: "Kosmetik (bez crtice) und Toilettenartikel"
1 hr
  -> Hvala! :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search