Rasthaken

Croatian translation: zaporna kuka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rasthaken
Croatian translation:zaporna kuka
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

08:52 Jan 16, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Service Unit
German term or phrase: Rasthaken
radi se o nekoj vrsti kuke, muči me ovo Rast
Steuereinheit durch Drücken des Rasthakens abnehmen.
engleski prijevod je latching hook
Hvala!
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
zaporna kuka
Explanation:
Spominje se npr. ovdje:
http://www.gradimo.hr/6445.aspx
... zaporna kuka i zatik posjeduju mehanizam za blokadu vraćanja


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-01-16 11:36:15 GMT)
--------------------------------------------------

Evo još jedne ideje: kuka za uglavljenje.
To sam iščeprkala na Dell-ovim stranicama:
http://support.dell.com/support/edocs/systems/latd531/cr/ug/...
Umetnite zubac u urez za pažljivo uglavljenje poklopca sa šarkama s desne strane...
Selected response from:

Ivana Kahle
Germany
Grading comment
Hvala, Ivana!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kuka (za kvačenje)
Sandra Milosavljevic-Rothe
3zaporna kuka
Ivana Kahle


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kuka (za kvačenje)


Explanation:
Rast- u smislu (ein)rasten - fiksiranje, blokiranje, zaprezanje

Ako Vam se više sviđa, može i samo kuka ili kukica možda čak kopča, ovisno o izgledu.

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 10

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaporna kuka


Explanation:
Spominje se npr. ovdje:
http://www.gradimo.hr/6445.aspx
... zaporna kuka i zatik posjeduju mehanizam za blokadu vraćanja


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-01-16 11:36:15 GMT)
--------------------------------------------------

Evo još jedne ideje: kuka za uglavljenje.
To sam iščeprkala na Dell-ovim stranicama:
http://support.dell.com/support/edocs/systems/latd531/cr/ug/...
Umetnite zubac u urez za pažljivo uglavljenje poklopca sa šarkama s desne strane...

Ivana Kahle
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Hvala, Ivana!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search