Deckenfluter

Croatian translation: podna svjetiljka

08:38 May 28, 2013
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Deckenfluter
nabrajanje...
Nenad Beganovic
Croatian translation:podna svjetiljka
Explanation:
pogledamo li na mrežnoj stranici ikee, vidjet cemo da se radi o stojećim svjetiljkama http://www.ikea.com/at/de/search/?query=deckenfluter
Nažalost ne postoji još uvijek mrežna stranica za hrvatsku Ikeu, no Pevec svrstava ovu vrstu svjetiljki u podne.
Selected response from:

Angelina Bertrand
Lebanon
Grading comment
hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5podna svjetiljka koja usmjerava svjetlost prema stropu
Vlasta Paulic
5podna svjetiljka
Angelina Bertrand


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
podna svjetiljka


Explanation:
pogledamo li na mrežnoj stranici ikee, vidjet cemo da se radi o stojećim svjetiljkama http://www.ikea.com/at/de/search/?query=deckenfluter
Nažalost ne postoji još uvijek mrežna stranica za hrvatsku Ikeu, no Pevec svrstava ovu vrstu svjetiljki u podne.


    Reference: http://www.pevec.hr/proizvodi/rasvjeta/unutarnja-rasvjeta/po...
Angelina Bertrand
Lebanon
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala :-)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
podna svjetiljka koja usmjerava svjetlost prema stropu


Explanation:
Kao što sam napomenula u raspravi, mi baš i nemamo pravi naziv za ovaj tip svjetiljke pa bih upotrijebila opisni naziv, ako imate dovoljno prostora.

Vlasta Paulic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search