Unterbettkommode

Croatian translation: saduk ispod kreveta

07:15 Oct 19, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
German term or phrase: Unterbettkommode
Zur platzsparenden und geschützten Aufbewarung
Nenad Beganovic
Croatian translation:saduk ispod kreveta
Explanation:
Postoje razne varijante dotičnog, ali evo nekoliko:
sanduk za odlaganje ispod kreveta
sanduk za posteljinu ispod kreveta
neki to zovu i ladica
ladica ispod kreveta, ladica za odlaganje ispod kreveta
ali mislim da je najprikladnije sanduk, jer obično nije spojen s krevetom, na kotačiće je i može se potpuno izvući (ja imam jedan)

www.stvaram.com/dom.htm
ambient.hr/?...Krevet... -

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2009-10-19 07:31:56 GMT)
--------------------------------------------------

Naravno Tippfehler: sanduk, a ne saduk
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3saduk ispod kreveta
Tatjana Kovačec
4 -1podkrevetna ladica
Darko Kolega


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
saduk ispod kreveta


Explanation:
Postoje razne varijante dotičnog, ali evo nekoliko:
sanduk za odlaganje ispod kreveta
sanduk za posteljinu ispod kreveta
neki to zovu i ladica
ladica ispod kreveta, ladica za odlaganje ispod kreveta
ali mislim da je najprikladnije sanduk, jer obično nije spojen s krevetom, na kotačiće je i može se potpuno izvući (ja imam jedan)

www.stvaram.com/dom.htm
ambient.hr/?...Krevet... -

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2009-10-19 07:31:56 GMT)
--------------------------------------------------

Naravno Tippfehler: sanduk, a ne saduk

Tatjana Kovačec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 96
Grading comment
hvala :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313: zavisno kako izgleda mislim da bi možda mogla biti još i kutija (za odlaganje) ispod kreveta... ima onih plastičnih koji liče na kutije na kotačima...
20 mins

agree  Lucija Raković
1 day 1 hr

agree  dkalinic
1 day 6 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
podkrevetna ladica


Explanation:
neka vrsta kutije ili ladice za spremanje odjeće, obuće i sl.
-takvih je dimenzija da stane ispod kreveta

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2009-10-19 15:49:13 GMT)
--------------------------------------------------

ili je podkrevetna kutija ( nešto kao Unterbettbox )

--------------------------------------------------
Note added at 1 day8 hrs (2009-10-20 15:33:44 GMT)
--------------------------------------------------

kao alternativa:

krevetna ladica

Example sentence(s):
  • Praktische Unterbettkommode. Aus alufarbenem Holz. Lieferung erfolgt mit Aufbauanleitung. Maße (B/T/H): ca. 170/68,5/14 cm.
  • WENKO dodatni ormar i kutija za ispod kreveta u kompletu

    Reference: http://www.quelle.hr/hr/q4r/wohnenhaushalt/mbelwelt/schlafzi...
Darko Kolega
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: Ladica bi još išlo, ali podkrevetna?! Predoslovan prijevod nije uvijek onaj pravi.
22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search