Umluft- und Ablufthaube

Croatian translation: optočna i odzračna napa

11:27 Feb 4, 2014
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
German term or phrase: Umluft- und Ablufthaube
Flachfilter für alle gängigen Umluft- und Ablufthauben
Nenad Beganovic
Croatian translation:optočna i odzračna napa
Explanation:
Nape koje rade na principu optočnog zraka ne odvode pare iz kuhinje u vanjski prostor. Umjesto toga zrak se filtrira, hladi i ponovno vraća u kuhinju. Optočni je zrak obično varijanta kada se ne može realizirati kanal za odlazni zrak.
Odzračna napa paru prihvaća a mirise odvodi van kroz dimnjak
Selected response from:

Darko Pauković
Croatia
Grading comment
hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5optočna i odzračna napa
Darko Pauković
4Recirkulirajuća i odzračna kuhinjska napa
Jakov Sopta


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Recirkulirajuća i odzračna kuhinjska napa


Explanation:
Mislim da se ovdje jednostavno radi o kuhinjskim napama.

Jakov Sopta
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
optočna i odzračna napa


Explanation:
Nape koje rade na principu optočnog zraka ne odvode pare iz kuhinje u vanjski prostor. Umjesto toga zrak se filtrira, hladi i ponovno vraća u kuhinju. Optočni je zrak obično varijanta kada se ne može realizirati kanal za odlazni zrak.
Odzračna napa paru prihvaća a mirise odvodi van kroz dimnjak


    Reference: http://www.jeftinije.hr/dom-vrt/kuhanje/nape/gorenje-napa-dk...
    Reference: http://www.gorenje.hr/aparati_za_kuhanje/kuhinjske_nape/kara...
Darko Pauković
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
hvala :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search