Glättungsfaktor

Croatian translation: stupanj/faktor zaglađivanja prikaza

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Glättungsfaktor
Croatian translation:stupanj/faktor zaglađivanja prikaza
Entered by: ihodak4

12:27 Feb 24, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
German term or phrase: Glättungsfaktor
piše na ekranu:
3-D Gitter
Glättungsfaktor - pa onda na onoj skali za podešavanje od 0 .... 5
.. pa napomena: Glättungsfaktor niedrig einstellen (=bessere graphische Darstellung)
Hvala!
ihodak4
stupanj/faktor zaglađivanja prikaza
Explanation:
da smoothing, ali prije svega anti-aliasing funkcija u grafičkoj obradi
Selected response from:

Lucija Raković
Grading comment
Thanks! Ovo mi je za kontekst bilo najbolje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5stupanj/faktor zaglađivanja prikaza
Lucija Raković
5faktor izglađivanja
Neven Luetic
3 +1faktor stabilizacije
Tatjana Kovačec


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
faktor stabilizacije


Explanation:
Mislim da se radi o glađenju napona:
de.wikipedia.org/wiki/Glättungsfaktor - 14k -

Der Glättungsfaktor G gibt das Verhältnis der absoluten Eingangsspannungsänderung zur absoluten Ausgangspannungsänderung an.

eng. smoothing factor
inače postoji izraz glađenje napona
www.riteh.hr/zav_katd_sluz/zee/nastava/svel/eelektronika/do... - 22k

Ali:
adria.fesb.hr/~jdzolic/seminarski%20informatika/seminarski%20rad,%20informatika%20(word).doc -
Faktor stabilizacije je omjer promjene izlaznog naponai promjene ulaznog napona ...

to je kod napona. Moglo bi biti i glađenje, izglađivanje u nekom drugom kontekstu. treba vidjeti što softver pokazuje, koje vrijednosti, na kom području

Eksponencijalno izglađivanje = Exponential Smoothing

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-24 14:40:58 GMT)
--------------------------------------------------

Imate pravo, ovdje se radi o tehnologiji poboljšanja slike, grafičkog prikaza, npr. automatic image refinement
hitech.com.hr/index.php?page=shop.product_details&category_id=28&flypage=shop.flypage&product...
www.mirror-trade.hr/default.asp?item,0868B008AA,1 - 27k -
www.canon.si/pr.php?id=195&l=bih - 10k
ali neki to zovu i tehnologija zaglađivanja
www.mirror-trade.hr/default.asp?item,0868B008AA,1 - 27k -
u stvari točan je izraz zaglađivanje slike....
www.kopierservice-buttgereit.de/systeme.htm - 57k -
Automatische Bildglättung = automatic image refinement
U tom smjeru ide prijevod

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-24 14:42:09 GMT)
--------------------------------------------------

faktor poboljšanja prikaza, zaglađivanjs prikaza

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: mislim da se radi o 'dotjerivanju grafičkog prikaza', navedeno u unutar poglavlja: Grid Darstellung (3-D)... nach Auswahl der Grid (3D-Darstellung gelangt mann in das Spezifikationsfenster, welches aus den Rastern Gitter, Daten und Legende besteht: ..

Asker: Hvala! Uzela sam Lucijin prijedlog jer mi je po kontekstu bio OK! Pozdrav!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucija Raković: stupanj/faktor zaglađivanja prikaza
1 day 19 hrs
  -> Hvala Lucija! to je točan izraz u ovom kontekstu

1 day 23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
faktor izglađivanja


Explanation:
U engleskome to se zove "smoothing factor" a koristi se u pogledu na razne nizove primjerice statističkih podataka ili sl., pa i za probleme u vezi sa grafičkim prikazom slika.

http://www.tehnomagazin.com/Tehno-magazin-br1/18_Kako_kupiti...

ovdje pod "antialiasing":
http://www.net.hr/fotografija/page/2005/05/27/0088006.html


Neven Luetic
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 7
Notes to answerer
Asker: Hvala!


6 days   confidence: Answerer confidence 5/5
stupanj/faktor zaglađivanja prikaza


Explanation:
da smoothing, ali prije svega anti-aliasing funkcija u grafičkoj obradi



    Reference: http://www.bug.hr/izdanja/tekst.asp?id=64432
    Reference: http://pcekspert.com/articles/print-469.html
Lucija Raković
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks! Ovo mi je za kontekst bilo najbolje!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search