situativ

Croatian translation: situacijski

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:situativ
Croatian translation:situacijski
Entered by: Darko Kolega

10:00 Jul 6, 2012
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Moduli/upravljačke konzo
German term or phrase: situativ
Die situative Anzeige schafft Übersicht und vereinfacht die Bedienung.

hvala unaprijed na vremenu trudu
Darko Kolega
Croatia
situacijski
Explanation:
Situacijski prikaz pruža pregled i jednostavnost korištenja.

(Ili ako se radi o nekom instrumentu) - prikaz situacije (na istrumentu) omogućuje pregled i jednostavno korištenje.

Zašto tako? riječ situativ je pridjev imenici Anzeige (prikaz) . Na engl se prevodi kao situational Npr.
situative Entscheidung - situational decision - (Translated from German) -Powered by Google Translate : Slično kao : situatinal strategy, agrrement itd...

kao u ovom primjeru :
[...] Rollenverständis, Verantwortung und situativ angemessenem Verhalten von Auditoren
na engl (...) Optimizing the understanding of roles, responsibility and behaviour of auditors relevant in specific situations
speciffic situation
zato mislim da je SITUACIJSKI najbolje ogovara orginalu .. ali ako to nije prirodno za Hrv onda može i : PRIKAZ SITUACIJE

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2012-07-06 15:44:31 GMT)
--------------------------------------------------

Još bliže hrvatskom: Prikaz stanja ( na istrumentu ili slično) omogućuje pregled i jednostavno korištenje.
Pridjev situacijski možda ne postoji u Hrv, a ako bi htjeli doslovno bilo bi čudno i smiješno: STANJSKI
Selected response from:

V&E-Team
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4situacijski
V&E-Team
4pozicioniran
Radic Vojislav


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pozicioniran


Explanation:
http://wirtschaftslexikon.gabler.de/Definition/situative-ent...

(npr.):
http://static.oglasnik.hr/auti/pomoc/ProductsAndServices.do

Radic Vojislav
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
situacijski


Explanation:
Situacijski prikaz pruža pregled i jednostavnost korištenja.

(Ili ako se radi o nekom instrumentu) - prikaz situacije (na istrumentu) omogućuje pregled i jednostavno korištenje.

Zašto tako? riječ situativ je pridjev imenici Anzeige (prikaz) . Na engl se prevodi kao situational Npr.
situative Entscheidung - situational decision - (Translated from German) -Powered by Google Translate : Slično kao : situatinal strategy, agrrement itd...

kao u ovom primjeru :
[...] Rollenverständis, Verantwortung und situativ angemessenem Verhalten von Auditoren
na engl (...) Optimizing the understanding of roles, responsibility and behaviour of auditors relevant in specific situations
speciffic situation
zato mislim da je SITUACIJSKI najbolje ogovara orginalu .. ali ako to nije prirodno za Hrv onda može i : PRIKAZ SITUACIJE

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2012-07-06 15:44:31 GMT)
--------------------------------------------------

Još bliže hrvatskom: Prikaz stanja ( na istrumentu ili slično) omogućuje pregled i jednostavno korištenje.
Pridjev situacijski možda ne postoji u Hrv, a ako bi htjeli doslovno bilo bi čudno i smiješno: STANJSKI

V&E-Team
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search