Neubaumietenverordnung

Croatian translation: Propis o najmu novosagrađenih (socijalnih) stanova

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Neubaumietenverordnung
Croatian translation:Propis o najmu novosagrađenih (socijalnih) stanova
Entered by: Ivana Kahle

10:07 Mar 22, 2011
German to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Neubaumietenverordnung
gem. § 25a Neubaumietenverordnung
Nenad Beganovic
Propis o najmu novosagrađenih (socijalnih) stanova
Explanation:
Prema ovom objašnjenju radi se o reguliranju najma u novosagrađenim socijalnim stanovima:
http://www.deutsche-anwaltshotline.de/info/mietrecht/neubaum...
Najbliži hr-ekvivalent je Zakon o najmu stanova:
http://www.zakon.hr/z/168/Zakon-o-najmu-stanova
Selected response from:

Ivana Kahle
Germany
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Propis o najmu novosagrađenih (socijalnih) stanova
Ivana Kahle
4Pravilnik o najmu novoizgrađenih stanova
Renata B
3Odredba o iznajmljivanju novogradnje
Sladjana


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Odredba o iznajmljivanju novogradnje


Explanation:
Predlog
Neubau = novogradnja
mieten = iznajmljivanje
Verordnung = odredba

Sladjana
Montenegro
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Propis o najmu novosagrađenih (socijalnih) stanova


Explanation:
Prema ovom objašnjenju radi se o reguliranju najma u novosagrađenim socijalnim stanovima:
http://www.deutsche-anwaltshotline.de/info/mietrecht/neubaum...
Najbliži hr-ekvivalent je Zakon o najmu stanova:
http://www.zakon.hr/z/168/Zakon-o-najmu-stanova

Ivana Kahle
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sladjana: Tek sam sada vidjela da se traži prijevod na HRV.
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Ivana Zuppa-Baksa
2 days 19 hrs
  -> Hvala!

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pravilnik o najmu novoizgrađenih stanova


Explanation:
Verordnung u ovom slučaju ne može biti odredba nego vrsta pravnog propisa, tj. pravilnik.

Neubau je novogradnja, ali ja bih u ovom slučaju prevela novoizgrađenih stanova, jer jednostavno najam novogradnje ne zvuči dobro na hrvatskom, a u konkretnom propisu se i radi o najmu stanova pa nije netočno reći novoizgrađenih stanova.


    Reference: http://www.deutsche-anwaltshotline.de/info/mietrecht/neubaum...
Renata B
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search