Einvernehmensrechtsanwalt

Croatian translation: odvjetnik koji djeluje sa stranim odvjetnikom upisanim u imenik stranih odvjetnika

17:58 Mar 18, 2018
German to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / court
German term or phrase: Einvernehmensrechtsanwalt
Demnach, dürfen im Verfahren, in denen sich die Partei durch einen Rechtsanwalt vertreten lassen oder ein Verteidiger beigezogen werden muss, dienstleistende europäische Rechtsanwälte als Vertreter oder Verteidiger einer partei nur im Einvernehmen mit einem in die Liste der Rechtsanwälte einer österreichischen Rechtsanwaltskammer eingetragenen Rechtsanwalt ( Einvernehmensrechtsanwalt) handeln. Diesem obliegt es, beim dienstleistenden europäischen Rechtsanwalt darauf hinzuwirken, dass er bei der Vertretung oder Verteidigung die Erfordernisse einer geordneten Rechtspflege beachtet. Zwischen dem Einvernehmensrechtsanwalt und der Partei kommt kein Vertragsverhältnis zustande, sofenr die Beteiligten nichts anderes bestimmt haben. Gemäss Abs 2 ist das Einvernehmen bei der esten Verfahrenshandlung gegenübe dem Gericht schriftlich nachzuweisen. Auf die gesetzlichen Säumnisfolgen wird hingewiesen
BillieJean
Croatia
Croatian translation:odvjetnik koji djeluje sa stranim odvjetnikom upisanim u imenik stranih odvjetnika
Explanation:
Narodne novine- zakon o odvjetnistvu - clanak 36c recenica (2)
Moj prijevod je malo poduzi ;) ali mislim da se na hrvatskom to ne moze skraceno reci...
Selected response from:

lucesolare
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odvjetnik koji djeluje sa stranim odvjetnikom upisanim u imenik stranih odvjetnika
lucesolare
3Upisani u imenik odvjetnika
Mihaela Spajic


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Upisani u imenik odvjetnika


Explanation:
Odvjetnici koji su upisani u imenik odvjetnika (odvjetnićke komore), vidi:

https://www.zakon.hr/z/176/Zakon-o-odvjetni%C5%A1tvu

http://www.hok-cba.hr/hr/upis-u-imenik

Mihaela Spajic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odvjetnik koji djeluje sa stranim odvjetnikom upisanim u imenik stranih odvjetnika


Explanation:
Narodne novine- zakon o odvjetnistvu - clanak 36c recenica (2)
Moj prijevod je malo poduzi ;) ali mislim da se na hrvatskom to ne moze skraceno reci...

Example sentence(s):
  • (2) Pri obavljanju odvjetničke djelatnosti povezane sa zastupanjem stranaka pred sudovima u R. H. odvjetnik iz čl. 36.b ovoga Zakona mora djelovati zajedno s odvjetnikom koji u R. H. ima pravo obavljati odvjetničku djelatnost pod nazivom odvjetnik
lucesolare
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Thanksss





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search