Leerleuchten

Croatian translation: svjetlo pražnjenja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Leerleuchten
Croatian translation:svjetlo pražnjenja
Entered by: iNekic

09:34 Nov 27, 2006
German to Croatian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: Leerleuchten
Schlafen könnte man sowieso nicht, denn alle Wohnungen werden ganz hell erleuchtet - "Leerleuchten" wird das genannt.

Radi se o proslavi Proljetnog praznika u Kini i noći prije toga kada se bdije i stanovi su jako osvijetljeni.
Nisam sigurna kako prevesti "Leerlauchten"
Tatjana Kovačec
Croatia
svjetlo pražnjenja
Explanation:
Samo prijedlog.
Naime, i praznik i pražnjenje su kod nas istog korijena ;-)

Može li se u simbolici toga praznika i svjetla naći kakvo "duhovno pražnjenje"?

Ako ne, moj alternativni prijedlog bio bi *prazničko svjetlo*
Selected response from:

iNekic
Croatia
Grading comment
Hvala Ivane!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4svjetlo pražnjenja
iNekic
4vječno svjetlo
Renata Borovac


  

Answers


1 day 51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vječno svjetlo


Explanation:
Mislim, riječ je ovdje očito "zalutala". Riječ "leerleuchten" se odnosi na baterije - da se radi dužeg vijeka trajanja isprazne do kraja, prije ponovnog punjenja.
Moj prijedlog "svječno svjetlo" nije savršen (vječno vs. isprazniti se), no možda te ipak usmjeri do rješenja.
Možda "osvjetljavanje".

Renata Borovac
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian
Notes to answerer
Asker: Renata, nije riječ tu zalutala. Ja pretpostavljam da su htjeli reći da svjetlo "uzalud" gori, bez svrhe, bitno je da se upale svjetla. zato to "leer", "u prazno"...Tvoj prijedlog mi se sviđa


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  iNekic: "vječno svjetlo" u hrvatskom već ima konkretno značenje - u katoličkim crkvama neprestano svijetli pored svetohraništa
4 hrs

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
svjetlo pražnjenja


Explanation:
Samo prijedlog.
Naime, i praznik i pražnjenje su kod nas istog korijena ;-)

Može li se u simbolici toga praznika i svjetla naći kakvo "duhovno pražnjenje"?

Ako ne, moj alternativni prijedlog bio bi *prazničko svjetlo*

iNekic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala Ivane!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search