Sockelleiste

Croatian translation: podnožna letvica

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sockelleiste
Croatian translation:podnožna letvica
Entered by: Ivana Kahle

13:17 Feb 21, 2011
German to Croatian translations [PRO]
Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
German term or phrase: Sockelleiste
Die bewährte Kunststoff-Sockelleiste ist für alle Bodenarten einsetzbar.
http://www.leistenversand.de/shop/index.php?main_page=produc...

Hvala na prijedlozima!
Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
podnožna letvica
Explanation:
Evo još jednog prijedloga:

7.5.8.4. Drveni podovi (brodski pod, pod od običnih dasaka i sl.) mjere se između zidova i obračunavaju po m2 tako da se zaposjednuta površina ispod peći i slično do 0,75 m2 ne odbija, a površina pragova, podnožnih letvica i slično pribraja se površini poda.
http://www.dobranje-ing.hr/index.php?o=linko&id=60

Za međusobno povezivanje profila koristi se spojnica za spajanje podnožnih letvica Sto-Sockelleistenverbinder L.
http://www.sto.com/evo/web/sto/36500_HR-Sto-Newsletter-Sto-N...
Selected response from:

Ivana Kahle
Germany
Grading comment
Hvala! :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1podnožna letvica
Ivana Kahle
3zidna letvica
lidija68


Discussion entries: 1





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
podnožna letvica


Explanation:
Evo još jednog prijedloga:

7.5.8.4. Drveni podovi (brodski pod, pod od običnih dasaka i sl.) mjere se između zidova i obračunavaju po m2 tako da se zaposjednuta površina ispod peći i slično do 0,75 m2 ne odbija, a površina pragova, podnožnih letvica i slično pribraja se površini poda.
http://www.dobranje-ing.hr/index.php?o=linko&id=60

Za međusobno povezivanje profila koristi se spojnica za spajanje podnožnih letvica Sto-Sockelleistenverbinder L.
http://www.sto.com/evo/web/sto/36500_HR-Sto-Newsletter-Sto-N...

Ivana Kahle
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala! :-)
Notes to answerer
Asker: hvala! :-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
6 hrs
  -> Hvala!

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zidna letvica


Explanation:
Laminat zidna letvica 80 mm
http://www.namjestajka.com/namjestaj/tepisi-i-podne-obloge/l...

http://www.lamipromet.hr/letvice.html

http://www.google.de/images?q=Sockelleiste&hl=de&prmd=ivns&s...

--------------------------------------------------
Note added at 8 min (2011-02-21 13:25:30 GMT)
--------------------------------------------------

a kaže i građevinski rečnik D.Simić

--------------------------------------------------
Note added at 34 min (2011-02-21 13:52:21 GMT)
--------------------------------------------------

Fußleiste = Sockelleiste
Was ist eine Fußleiste ?
Die Fußleiste ist eine ca. 5 cm hohe Leiste.
Sie wird an der Wand befestigt.
Es gibt verschiedene Fußleisten:
- Holzfußleiste = Holzsockelleiste
- Teppichsockelleisten
- Sockelstreifen


Wofür nehmen wir die Fußleiste ?
Die Fußleiste deckt den Übergang vom Bodenbelag
(z.B. Teppichboden) zur Wand ab.
Die Fußleiste schützt die Wand vor Schäden, z.B. beim Staubsaugen.
http://www.fachgebaerdenlexikon.de/index.php?id=782

lidija68
Italy
Native speaker of: Serbian
Notes to answerer
Asker: hvala! :-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  dkalinic: Za to je u hrvatskome češći naziv koji je predložila Ivana.
6 hrs
  -> meni samo nije bilo jasno da li je "podnožna" na zidu ili na podu, kao što rekoh u diskusiji, ako je na zidu Ivana je u pravu




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search