schwimmende Verlegung

Croatian translation: plivajuće polaganje

10:08 Nov 20, 2011
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / polaganje parketa
German term or phrase: schwimmende Verlegung
Bei der schwimmenden Verlegung darf die Länge bzw. Breite des zu verlegenden Bodens 10_m nicht überschreiten.

engl. floating laying
Darko Kolega
Croatia
Croatian translation:plivajuće polaganje
Explanation:

PLIVAJUĆE POLAGANJE
Za plivajuće polaganje parketa prikladna je bilo kakva podloga, otporna na statička i dinamička opterećenja, koja je predviđena za to, da služi kao pod. To može biti estrih, drvene ploče ili već postojeće podne obloge - kamen, keramika, tekstilne i netekstilne podne obloge, te drvo. Parket se obično polaže na sloj zvučne izolacije, obično od sloja ekspanzijskog materijala ili filca, debljine približno 2,5 milimetra, koji ga odvaja od vlage podloge. On se na rubovima savija tako, da oni budu određene visine i da ih se lako može prikriti završnim letvicama, dok usto zaštićuju i zidove.
Parket se može plivajuće polagati i izravno, i to na tvrdu podlogu pomoću ljepljivih traka koje istodobno vrše i funkciju zvučne izolacije. Ne ugrađujemo ga tako da se dodiruje sa zidom, nego ostavljamo rub. Njegova širina ovisi o veličini prostora; na primjer, za sobu veličine 4 x 4 metra dovoljno je ostaviti prugu širine jedan centimetar. Rub ostavljamo i uokolo cijevi, odnosno svih predmeta koji vire iz estriha. Na pragovima ili spojevima sa drugim podnim oblogama predviđa se dilatacijski spoj, koji se potom prekriva odgovarajućim letvicama.
http://www.korak.com.hr/sos.php?id_sos=69

http://www.baumax.hr/c/Polaganje parketa/ratgeber.detail.htm...

Plivajuće polaganje parketa ima uz čitav niz prednosti i nekoliko nedostataka: većina korisnika smatra nedostatkom plivajući položenog parketa veću buku od ...
Selected response from:

Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala, iscrpno objašnjenje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2plivajuće polaganje
Kornelija Halkic
4 -1postavljanje bez pričvršćivanja
Radic Vojislav


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
postavljanje bez pričvršćivanja


Explanation:
postavljanje bez pričvršćivanja

Materijal je pričvršćen samo međusobno, ili u uglovima, tako da može se pomjerati po podlozi, dakle, sa podlogom nije čvrsto vezan.

Bei der schwimmenden Verlegung ist der Bodenbelag weder mit dem Boden noch mit den Wänden fest verbunden. Die einzelnen Velegeelemente werden lediglich seitlich miteinander verbunden.


http://www.parkettinformation.de/vor-und-nachteile-schwimmen...


Radic Vojislav
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: E, Vojislave, nije. Uvriježeni termin je plutajuće/plivajuće polaganje.
1 day 4 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
plivajuće polaganje


Explanation:

PLIVAJUĆE POLAGANJE
Za plivajuće polaganje parketa prikladna je bilo kakva podloga, otporna na statička i dinamička opterećenja, koja je predviđena za to, da služi kao pod. To može biti estrih, drvene ploče ili već postojeće podne obloge - kamen, keramika, tekstilne i netekstilne podne obloge, te drvo. Parket se obično polaže na sloj zvučne izolacije, obično od sloja ekspanzijskog materijala ili filca, debljine približno 2,5 milimetra, koji ga odvaja od vlage podloge. On se na rubovima savija tako, da oni budu određene visine i da ih se lako može prikriti završnim letvicama, dok usto zaštićuju i zidove.
Parket se može plivajuće polagati i izravno, i to na tvrdu podlogu pomoću ljepljivih traka koje istodobno vrše i funkciju zvučne izolacije. Ne ugrađujemo ga tako da se dodiruje sa zidom, nego ostavljamo rub. Njegova širina ovisi o veličini prostora; na primjer, za sobu veličine 4 x 4 metra dovoljno je ostaviti prugu širine jedan centimetar. Rub ostavljamo i uokolo cijevi, odnosno svih predmeta koji vire iz estriha. Na pragovima ili spojevima sa drugim podnim oblogama predviđa se dilatacijski spoj, koji se potom prekriva odgovarajućim letvicama.
http://www.korak.com.hr/sos.php?id_sos=69

http://www.baumax.hr/c/Polaganje parketa/ratgeber.detail.htm...

Plivajuće polaganje parketa ima uz čitav niz prednosti i nekoliko nedostataka: većina korisnika smatra nedostatkom plivajući položenog parketa veću buku od ...


Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Croatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala, iscrpno objašnjenje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Može i plutajuće.
1 day 3 hrs
  -> Hvala Davore! :-)

agree  Ivana Kahle: Ima dosta primjera na Gradimo.hr s "plivajuće polaganje".
1 day 19 hrs
  -> Hvala Ivana! :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search