Schwungverhalten

Croatian translation: zamašna karakteristika

10:24 May 28, 2013
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
German term or phrase: Schwungverhalten
Carbon verfügt über eine hohe Biegesteifigkeit und ein optimales Schwungverhalten.
Nenad Beganovic
Croatian translation:zamašna karakteristika
Explanation:
Rekla bih da je ovo možda solidno rješenje, budući da je riječ o štapovima za hodanje. Sila zamaha/zamašna sila isto nije loše, iako nije doslovan prijevod (zamašna sila = Schwungkraft).
Selected response from:

Vlasta Paulic
Croatia
Grading comment
hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zamašna karakteristika
Vlasta Paulic
4vladanje izvedbi zamaha
Angelina Bertrand
3sposobnost uvijanja
Radic Vojislav


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vladanje izvedbi zamaha


Explanation:
možda je ovo korisna varijanta...

Angelina Bertrand
Lebanon
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zamašna karakteristika


Explanation:
Rekla bih da je ovo možda solidno rješenje, budući da je riječ o štapovima za hodanje. Sila zamaha/zamašna sila isto nije loše, iako nije doslovan prijevod (zamašna sila = Schwungkraft).


Vlasta Paulic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra Milosavljevic-Rothe: Da se ja pitam, ne bih ja to tako šturo formulirala, napisala bih jednostavno "Karbon je vrlo otporan na savijanje i ima optimalan zamah".
28 days

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sposobnost uvijanja


Explanation:
http://www.nordicfitness-nuernberg.de/ausruestungnw/index.sh...


Radic Vojislav
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search