Anziehdrehmoment

Croatian translation: zatezni moment

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Anziehdrehmoment
Croatian translation:zatezni moment
Entered by: tascha

12:38 Nov 26, 2006
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Anziehdrehmoment
bez konteksta
HVALA
tascha
zatezni moment
Explanation:
Jedinica mjere je Nm.
Neki bi, doduše, rekli i "zakretni moment" - mislim da je to primjerenije u slučajevima kad prevodimo "Anzugsdrehmoment" (breakaway torque, locked-rotor torque)
Selected response from:

iNekic
Croatia
Grading comment
Hvala svima, bili ste mi od velike pomoci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zatezni moment
iNekic
5moment pritezanja
Sandra Milosavljevic-Rothe
4 -1Zakretni moment pritezanja
gmacecev


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zatezni moment


Explanation:
Jedinica mjere je Nm.
Neki bi, doduše, rekli i "zakretni moment" - mislim da je to primjerenije u slučajevima kad prevodimo "Anzugsdrehmoment" (breakaway torque, locked-rotor torque)

iNekic
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 56
Grading comment
Hvala svima, bili ste mi od velike pomoci!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tatjana Kovačec: točno, Nm je newtonmetar ili njutnmetar; www.tportal.hr/lifestyle/auto/page/2005/01/05/0660006.html
3 hrs
  -> Hvala.

agree  Ana Kardum
4 hrs
  -> Hvala.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Zakretni moment pritezanja


Explanation:
Jedinica=nanometar

gmacecev
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tatjana Kovačec: nije nanometar, newtonmetar Nm; www.tportal.hr/lifestyle/auto/page/2005/01/05/0660006.html
3 hrs

neutral  iNekic: "zakretni m. pritezanja" je točno ali, po meni, nepotrebno "opisivanje". Nanometar je mjera za duljinu, naravno. Hvala, Tatjana.
4 hrs

2 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
moment pritezanja


Explanation:
Evo npr. na Končar u dokumentima objavljenim na svom sajtu kaže "moment pritezanja".

Fakultet elektrotehnike strojarstva i brodogradnje, Sveučilište u Splitul Katedra za konstrukcije kaze isto "moment prittezanja".

Može i "pritezni moment", a može i "zatezni"... a može i samo "moment" :) Ionako se obicno vidi iz konteksta na koji se moment misli.

Pozdrav

Sandra



--------------------------------------------------
Note added at 2 Tage23 Stunden (2006-11-29 12:36:00 GMT)
--------------------------------------------------

Jedinica naravno Nm = newton metar

--------------------------------------------------
Note added at 3 Tage4 Min. (2006-11-29 12:42:43 GMT)
--------------------------------------------------

Mislim, na kraju je to sve jedna ista fizicka veličina M = r x F

A u stvari obicno se zove "moment sile". Mozda tako jos najbolje.

Example sentence(s):
  • Moment pritezanja matice, kojim se ostvaruje sila pritezanja Fp, iznosi...

    Reference: http://admin.koncar.hr/ML/BACKEND/dokumenti/Ugradnja.pdf
    Reference: http://www.fesb.hr/kk/metalnekonstrukcije.pdf
Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 83




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search