Wechselzähne

Croatian translation: izmjenjivi zupci

07:11 Nov 4, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Wechselzähne
2 Sägeblätter mit 40 und 60 Wechselzähnen zur Holzbearbeitung
Nenad Beganovic
Croatian translation:izmjenjivi zupci
Explanation:
zaletio sam se maloprije, mislim da se u ovome slučaju radi o zupcima,
a ne o zubima.
Selected response from:

crobrazilac
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3izmjenjivi zupci
crobrazilac
4izmjenično izoštreni zupci
Perka
4izmjenicno ukrivljeni zupci
Darko Kolega
4izmjenjivi zubi
dkalinic
3 -3horizontalni otklon zube
transworder


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -3
horizontalni otklon zube


Explanation:
Zubac testere s horizontalni otklon zube - lijevo / desno

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2009-11-04 07:54:40 GMT)
--------------------------------------------------

caprazeni zube

transworder

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: Ne, to nikako. A da najprije naučite hrvatski pa onda odgovarate na pitanja?
15 mins

disagree  Darko Kolega: ovo je nesto najsmjesnije sto sam cuo
5 hrs

disagree  Ana Kardum: To nije točan prijevod.
12 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
izmjenjivi zupci


Explanation:
zaletio sam se maloprije, mislim da se u ovome slučaju radi o zupcima,
a ne o zubima.

crobrazilac
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Da, radi se o zupcima. I ja sam se zaletio s odgovorom.
1 hr

agree  Ana Kardum
11 hrs

agree  Dubravka Hrastovec
4 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izmjenjivi zubi


Explanation:
2 lista pile s 40 do 60 izmjenjivih zubiju za obradu drveta.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-11-04 11:05:26 GMT)
--------------------------------------------------

Zaletio sam se s odgovorom. crobrazilac je u pravu, radi se o izmjenjivim zupcima.

dkalinic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 59

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  crobrazilac
34 mins
  -> Hvala.

disagree  Darko Kolega: smatram da ti je ovaj prijevod "predentalan"
2 hrs
  -> Nažalost si u krivu. List pile može imati zube ili zupce. Oboje se koristi.

neutral  Ana Kardum: Kolega team - oprostite, ali mislim da ovakav komentar nije na mjestu pa molim da ga uklonite.
12 hrs
  -> Ana, hvala na podršci. Moji bodovi crobrazilcu kojemu sive stanice danas rade bolje nego meni.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izmjenicno ukrivljeni zupci


Explanation:
izraz zupci pile se rabi u strucnoj literaturi i pravilnicima, a za njem. izraz Wechsel- imam ovu referencu koja kaze: izmjenicni/izmjenicno ukrivljeni, buducai da i izgledaju tako....


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-11-04 10:40:47 GMT)
--------------------------------------------------

skuzajte za manjak crtica na slovima, jer trenutno radim na nekoj stranoj tipkovnici i nemam vremena mijenjati sad sve; smisao je nadam se ocit....

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-11-04 11:18:22 GMT)
--------------------------------------------------

Wechselzahnblätter verwendet man normalerweise für "normale" Schnitte

izraz izmjenjivi ukazuje na nesto sto je moguce izmijeniti, a ako se radi o cik-cak zupcima, trebalo bi koristiti izraz izmjenicni, naizmjenicni, izmjenicno ukrivljeni i sl. jer se radi o zupcima koji su ukrivljeni sad na jednu sad na drugu stranu.....

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2009-11-04 14:13:50 GMT)
--------------------------------------------------

evo primjera takvog lista:
Sägeblatt Durchmesser : 300mm
Loch Durchmesser : 30mm
Schnittbreite : 3,2 mm
Blattdurchmesser : 2,2mm

Anzahl der Zähne : 40 Stück

Umdrehung : 5000 U/min
Zahnform : Wechselzahn
Qualität : Premium Qualität

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2009-11-04 14:25:53 GMT)
--------------------------------------------------

u slucaju pile izraz izmjenjiv se povezuje sa listom koji se moze izmijeniti ili zamijeniti, ali za sad nemam referencu sa izmjenjivim zupcima, jer se ocito oni ne mogu izmjenjivati, nego naizmjenicno zakrivljavati/ukrivljavati.....ali, steta da je hrv. ekstremno opisni jezik, pa moramo ovako rjesavati prijevode....

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2009-11-04 14:39:37 GMT)
--------------------------------------------------

ovo Zahnform ukazuje na oblik zubaca....ocito se izmjenjuju ukrivljeni i ravni ili se ukrivljuju u suprotne strane....ali za oblik se ne moze bas koristiti izraz izmjenjiv.....zato preporucam prijevod izmjenicno ukrivljen/zakrivljen, jer opisuje sam oblik zubaca na listu

Example sentence(s):
  • Budući da su zupci grubi i izmjenično ukrivljeni, nije primjerena za precizno ... Kako ne bismo oštetili list, ne smijemo rezati preduboko. ...
  • Širina raspora u stolu kružne pile mora biti za 1 - 3 mm šira od širine razvoda zubaca pile.

    Reference: http://at.search.yahoo.com/search;_ylt=A1f4cfpOVvFK2TEBECFDM...
    Reference: http://www.ekn.hr/zastita/knjiga_CD1/Pravilnik_drvo.htm
Darko Kolega
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 92

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  dkalinic: Nije nužno da su zupci ukrivljeni. Radi se o izmjenjivim zupcima.
32 mins

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izmjenično izoštreni zupci


Explanation:
sa lijeva pa zatim sa desne strane

Example sentence(s):
  • Durch seinen wechselseitigen Schliff werden die Zähne beim so genannten Wechselzahn weniger stark belastet
  • Wechselzähne (Kannte der Zähne auf einer Seite abwechselnd nach links bzw. rechts geschrägt).

    Reference: http://www.edn-tools.de/img/Anleitung.pdf
Perka
Switzerland




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search