Abflammgerät

Croatian translation: brener / gorionik

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Abflammgerät
Croatian translation:brener / gorionik
Entered by: Nenad Beganovic

11:21 Dec 10, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Abflammgerät
...nabrajanje...
Nenad Beganovic
brener / gorionik
Explanation:
-Abflammgeraet ima i naziv Abflammbrenner
plamenik je dosta opceniti prijevod (mada i on moze biti tocan)
wikipedia: "Plamenik je aparat koji se koristi u mnogim ljudskim djelatnostima"; plinski plamenici - nalaze se i na ugradbenoj plinskoj ploči i sl.
-može biti i dio poljoprivredne mehanizacije za unistavanje korova
-može biti i alat za zavarivanje, pa postoje izrazi, gorionik, brener ili čak pištolj....
-moze i ručni brener / gorionik....
Selected response from:

Darko Kolega
Croatia
Grading comment
...kada dobijete odgovore koji su ispravni u svakom smislu, teško je odlučiti se za onaj koji je najtočniji...kolege su se većinski odlučile za Vaš odgovor, pa ću im se pridružiti...moje isprike zbog "malog"kašnjenja :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3brener / gorionik
Darko Kolega
4 +1(ručni) plamenik
Perka


Discussion entries: 3





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(ručni) plamenik


Explanation:
plamenik na plin (npr. za uništavanje korova)


    Reference: http://www0.de.shopping.com/-unkraut+abflammger%C3%A4t
    Reference: http://www.thomgas.hr/equipment.php?cat=23
Perka
Switzerland

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SEOservice
296 days

1 day 7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
brener / gorionik


Explanation:
-Abflammgeraet ima i naziv Abflammbrenner
plamenik je dosta opceniti prijevod (mada i on moze biti tocan)
wikipedia: "Plamenik je aparat koji se koristi u mnogim ljudskim djelatnostima"; plinski plamenici - nalaze se i na ugradbenoj plinskoj ploči i sl.
-može biti i dio poljoprivredne mehanizacije za unistavanje korova
-može biti i alat za zavarivanje, pa postoje izrazi, gorionik, brener ili čak pištolj....
-moze i ručni brener / gorionik....

Example sentence(s):
  • Gorionik za zavarivanje MIG/MAG (CO2) tzv. šlauf paket, pištolj ili brener
  • Finden Sie Abflammgerät Abflammbrenner neu in der eBay-Kategorie Garten, Gartengeräte, Hand-Gartengeräte

    Reference: http://cgi.ebay.de/Abflammgeraet-Abflammbrenner-neu_W0QQitem...
    Reference: http://www.kupiprodaj.net/HR/oglas96311/Gorionik-za-MIG-MAG-...
Darko Kolega
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 116
Grading comment
...kada dobijete odgovore koji su ispravni u svakom smislu, teško je odlučiti se za onaj koji je najtočniji...kolege su se većinski odlučile za Vaš odgovor, pa ću im se pridružiti...moje isprike zbog "malog"kašnjenja :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SEOservice
295 days

agree  bonafide1313
295 days
  -> na ovaj način ćemo barem pokušati potaknuti postavljača da obrati pažnju na nas(ovo pitanje)

agree  Sasa Kalcik
296 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search