Rastenscheiben-Schlagwerk

Croatian translation: ploče s urezima-mehanizam za otkucavanje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rastenscheiben-Schlagwerk
Croatian translation:ploče s urezima-mehanizam za otkucavanje
Entered by: sany

09:58 Jun 13, 2011
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Rastenscheiben-Schlagwerk
Schlagbohrschrauber mit Rastenscheiben-Schlagwerk...
Nenad Beganovic
ploče s urezima-mehanizam za otkucavanje
Explanation:
ploče s urezima-mehanizam za otkucavanje

Izvor:Tehnički rječnik dipl.ing. vlatko Dabac

Rastenscheibe = ploča s urezima (na rubu)
Schlagwerk=mehanizam za otkucavanje
Selected response from:

sany
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ploče s urezima-mehanizam za otkucavanje
sany
4Schlagwerk
Ivana Bojcic


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schlagwerk


Explanation:
...bi bio "mehanizam za otkucavanje".
ovo drugo nisam uspjela pronaci :/

Ivana Bojcic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ploče s urezima-mehanizam za otkucavanje


Explanation:
ploče s urezima-mehanizam za otkucavanje

Izvor:Tehnički rječnik dipl.ing. vlatko Dabac

Rastenscheibe = ploča s urezima (na rubu)
Schlagwerk=mehanizam za otkucavanje

sany
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 59
Grading comment
hvala :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search