Sauggreifsystem

Croatian translation: Vakuumska hvataljka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sauggreifsystem
Croatian translation:Vakuumska hvataljka
Entered by: Andreja Ciković

10:53 Mar 10, 2018
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / vrsta vakuumskog držača
German term or phrase: Sauggreifsystem
https://www.schmalz.com/de/unternehmen/schmalz-aktuell/press...

Sustav koji pomoću vakuumskog prianjanja na površinu raznih predmeta (npr. ploča, stakla) manipulira položajem tog predmeta.
Andreja Ciković
Croatia
Vakuumska hvataljka
Explanation:
Vakuumska hvataljka je uređaj kojim se mogu hvatati i podizati predmeti sa nepropusnom površinom. Prihvat se vrši pomoću podtlaka koji se stvara vakuumskom sisaljkom u međuprostoru između predmeta i ploče hvataljke.
Selected response from:

Emilija Benic
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Vakuumska hvataljka
Emilija Benic
4usisni sustav držača/ nosača/ hvataljki
Mihaela Spajic


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Vakuumska hvataljka


Explanation:
Vakuumska hvataljka je uređaj kojim se mogu hvatati i podizati predmeti sa nepropusnom površinom. Prihvat se vrši pomoću podtlaka koji se stvara vakuumskom sisaljkom u međuprostoru između predmeta i ploče hvataljke.


    Reference: http://komet.hr/?gid=9&aid=20
Emilija Benic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313
30 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usisni sustav držača/ nosača/ hvataljki


Explanation:
usisni sustav (vakuumskog) držača / ili hvataljki

Mihaela Spajic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search