urodynamische Untersuchung

Croatian translation: urodinamski pregled

20:27 Apr 17, 2005
German to Croatian translations [Non-PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: urodynamische Untersuchung
urologija, inkontinencija
mare
Croatian translation:urodinamski pregled
Explanation:
urodinamski pregled
ili
ispitivanje urodinamske funkije
ili
urodinamsko ispitivanje
(ovisno o kontekstu)

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2005-04-17 20:57:14 GMT)
--------------------------------------------------

typo: ispitivanje urodinamske funkcije
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Puno hvala, posebno za linkove.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pregled uroloske dinamike ili urolosko-dinamicki pregled
Zeljko Susljic
5urodinamski pregled
alz


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
urodinamski pregled


Explanation:
urodinamski pregled
ili
ispitivanje urodinamske funkije
ili
urodinamsko ispitivanje
(ovisno o kontekstu)

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2005-04-17 20:57:14 GMT)
--------------------------------------------------

typo: ispitivanje urodinamske funkcije


    Reference: http://www.publichealth-zagreb.hr/novosti/vjesnik_9-8.htm
    Reference: http://www.salus.hr/hrv/d_urology.html
alz
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 39
Grading comment
Puno hvala, posebno za linkove.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
pregled uroloske dinamike ili urolosko-dinamicki pregled


Explanation:
radi se o pregledu pritiska mokrace

Zeljko Susljic
Belgium
Specializes in field




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search