Umschaltventil

Croatian translation: preklopni ventil

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Umschaltventil
Croatian translation:preklopni ventil
Entered by: alz

18:22 Oct 3, 2010
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments / Zaštitna odijela
German term or phrase: Umschaltventil
bez konkretnog konteksta
ventil na zaštitnom odijelu, vjerojatno za zrak za disanje ili zrak za prozračivanje ili hlađenje unutrašnjosti odijela.
alz
Croatia
preklopni ventil
Explanation:
npr. "preklopni ventil; koji vrši funkciju preklapanja protoka distribuirajući smjer protoka u ovisnosti o njegovoj jačini. "
http://www.gradimo.hr/Mjerenje-potrosnje-vode/hr-HR/12400.as...
Selected response from:

Ivan Nekic
Croatia
Grading comment
zahvaljujem svima, a bodovi prema Majinoj preporuci :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3preklopni ventil
Ivan Nekic
5 +2preklopni ventil
dkalinic
5prespojni/preklopni ventil
Darko Kolega


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
preklopni ventil


Explanation:
npr. "preklopni ventil; koji vrši funkciju preklapanja protoka distribuirajući smjer protoka u ovisnosti o njegovoj jačini. "
http://www.gradimo.hr/Mjerenje-potrosnje-vode/hr-HR/12400.as...

Ivan Nekic
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 5
Grading comment
zahvaljujem svima, a bodovi prema Majinoj preporuci :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Kolega, očito smo na istoj valnoj duljini...
2 mins

agree  Darko Kolega
5 mins

agree  Maja Basara: Tko prvi... :)
7 mins

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
prespojni/preklopni ventil


Explanation:
rječnik Muljević: str. 983

Darko Kolega
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  dkalinic: Je, ali se u praksi uvriježio pojam preklopni ventil. Dakle, "prespojni" možeš škartirati. :-D
3 mins
  -> da

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
preklopni ventil


Explanation:
Taj ventil se koristi za preklapanje određenih funkcija u zaštitnom odijelu. Naravno ne samo tamo nego i u mnogim drugim aparaturama.

dkalinic
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Nekic
3 mins

agree  Darko Kolega: ima nas čovječe više nego Rusa - u Hrvatskoj, naravno...
4 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search