Osmo-Lösung

Croatian translation: osmolarnost otopine

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Osmo-Lösung
Croatian translation:osmolarnost otopine
Entered by: Darko Pauković

16:11 Mar 17, 2012
German to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / Dijaliza (uređaj za miješanje koncentrata)
German term or phrase: Osmo-Lösung
Kiseli bikarbonatni koncentrati za hemodijalizu (Saure Bicarbonat-Hämodialysekonzentrate)

Osmo-Lösung (stavka u tablici)
Darko Pauković
Croatia
osmolarnost otopine
Explanation:
Vollbezeichnung: Osmolalität (Harn)
Abkürzung: OSMO (H)
http://service.kabeg.at/labor/detail.php?id=408

Osmolarnost = g x c
c-koncentracija otopljenih tvari, odnosno broj molova po litri tekućine. Ako otopina ima otopljen jedan mol na litru tekućine kažemo da ta otopina ima koncentraiju od jedan osmol/L, a ako je otopljen 1 mmol, onda kažemo da ima osmolarnost od 1 mosmol/L.
g-broj molova na koji disocira određena tvar (g NaCL=2, g Glukoze=1).

http://www.peritonejska-dijaliza.hr/index.php?option=difuzij...

Tonicitet označava osmolarnost otopine u odnosu na plazmu. Osmolarnost plazme je 290-300 mOsm/L. Otopine koje imaju jednaku osmolarnost kao

http://www.vef.unizg.hr/org/kirurgija/wp-content/uploads/200...

Selected response from:

sazo
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Otopina čija osmolarnost odgovara osmolarnosti plazme, t.j. od 290 do 300 mOsm/L
Marijan Dr. Spoljar
3osmolarnost otopine
sazo


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
osmolarnost otopine


Explanation:
Vollbezeichnung: Osmolalität (Harn)
Abkürzung: OSMO (H)
http://service.kabeg.at/labor/detail.php?id=408

Osmolarnost = g x c
c-koncentracija otopljenih tvari, odnosno broj molova po litri tekućine. Ako otopina ima otopljen jedan mol na litru tekućine kažemo da ta otopina ima koncentraiju od jedan osmol/L, a ako je otopljen 1 mmol, onda kažemo da ima osmolarnost od 1 mosmol/L.
g-broj molova na koji disocira određena tvar (g NaCL=2, g Glukoze=1).

http://www.peritonejska-dijaliza.hr/index.php?option=difuzij...

Tonicitet označava osmolarnost otopine u odnosu na plazmu. Osmolarnost plazme je 290-300 mOsm/L. Otopine koje imaju jednaku osmolarnost kao

http://www.vef.unizg.hr/org/kirurgija/wp-content/uploads/200...



sazo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

1 day 24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Otopina čija osmolarnost odgovara osmolarnosti plazme, t.j. od 290 do 300 mOsm/L


Explanation:
Nakon završenog studija medicine, odnosno biologije ili kemije sve je jasno kao pekmez.

Marijan Dr. Spoljar
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search