scharfe Munition

Croatian translation: bojevno streljivo

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:scharfe Munition
Croatian translation:bojevno streljivo
Entered by: Neven Luetic

15:34 May 4, 2007
German to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Military / Defense / Waffen
German term or phrase: scharfe Munition
također: ein scharfes Gewehr itd.
Neven Luetic
Germany
bojevo streljivo
Explanation:
.
Selected response from:

sazo
Croatia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1bojno streljivo
Lucija Raković
5ubojito streljivo
Jens Radovan Klier
5 -1bojevo streljivo
sazo


Discussion entries: 4





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
bojevo streljivo


Explanation:
.

Example sentence(s):
  • Bojevo streljivo samo na straži.

    Reference: http://dns1.vjesnik.hr/Pdf/2003%5C08%5C11%5C24A24.PDF
sazo
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: Novine nisu pouzdan izvor. Hrvatski je pravilno bojno.
10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bojno streljivo


Explanation:
i bojna puška...

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2007-05-05 09:24:13 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

bojna glava, bojno polje, bojno oružje, bojna postrojba, bojna jedinica, general bojnik, bojna brigada, bojna kola, bojna jedinica, bojno oružje, bojni brod, bojni poredak pješaštva u antičko doba, bojni most, bojni poklič, bojni zov, bojni otrov, bojni zrakoplov, bojni helikopter, bojna sjekira sjevernoameričkih indijanaca pa čak i bojni ples - moreška

dakle, sve što ima veze s bojem, m. = ratom, borbom, okršajem dviju vojski


    Reference: http://www.hrvatski-vojnik.hr/hrvatski-vojnik/092-932006/adr...
Lucija Raković
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Da, Lucija. Ne znam zbog čega se kolege povode za nepouzdanim izvorima. Povremeno treba pogledati i u Rječnik hrvatskoga jezika.
11 hrs
  -> Razlika je navedena čak i u malom Brodnjakovom Razlikovnom.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search