Dämmtechnik

Croatian translation: Izoliranje i brtvljenje (tehnologija izoliranja i brtvljenja)

10:17 Dec 22, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
German term or phrase: Dämmtechnik
Isolier- u Dämmtechnik...
Nenad Beganovic
Croatian translation:Izoliranje i brtvljenje (tehnologija izoliranja i brtvljenja)
Explanation:
Čuzdno mi je da se nepotrebno koriste dva izraza (očito se nadopunjuju, pa bi i ovaj drugi trebalo nekako prikladno prevesti)
Internet stranica Moderne Tehnologije Izoliranja d.o.o. ... kočnica brtvenih i izolacijskih proizvoda, a tradicijom proizvodnje od 1955. godine. ...
izoliranje i brtvljenje ide ruku pod ruku pa se očito radi o njihovoj kombinaciji
Vodeća je kompanija na području tehnologija za brtvljenje, lijepljenje, izolaciju, ojačanje i zaštitu na području visoko opterećenih ...

Pogodna je za brtvljenje pumpi budući da izvanredno provodi toplinu i ne oštećuje se kao brtva.Pogodna je za zamjenu teflonskih brtvi.

primjer izolacijske gume: Koristi se za brtvljenje korozivnih tekućina ( osim jako oksidirajućih kiselina ) , organskih otapala,tekućina gdje zaprljanje – kontaminacija – nije dozvoljena - za centrifugalne pumpe , pluger pumpe , ventile za miješanje itd.






--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2009-12-22 23:20:55 GMT)
--------------------------------------------------

ili OPREMA ZA IZOLIRANJE I BRTVLJENJE (ovisi o kontekstu)
Selected response from:

Darko Kolega
Croatia
Grading comment
hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4izolacijska tehnika
Sandra Milosavljevic-Rothe
3 +1Izoliranje i brtvljenje (tehnologija izoliranja i brtvljenja)
Darko Kolega
4 -1tehnika zvučne izolacije /izolacijska tehnika i tehnika zvučne izolacije
sany


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izolacijska tehnika


Explanation:
nije mi poznato da ima neke razlike tako da mislim da slobodno ceo izraz možete prevesti samo sa "izolacijska tehnika"

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Darko Kolega: Naravno da i meni tako zvuči, ali ja osobno želim dati još prijedloga da proširimo dijapazon mogućih točnih prijevoda; ovo područje traži pažljivi odabir referenci, jer se ne drži strogo onog što kažu rječnici - ipak je to građevina: sretno nam bilo!!
11 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Izoliranje i brtvljenje (tehnologija izoliranja i brtvljenja)


Explanation:
Čuzdno mi je da se nepotrebno koriste dva izraza (očito se nadopunjuju, pa bi i ovaj drugi trebalo nekako prikladno prevesti)
Internet stranica Moderne Tehnologije Izoliranja d.o.o. ... kočnica brtvenih i izolacijskih proizvoda, a tradicijom proizvodnje od 1955. godine. ...
izoliranje i brtvljenje ide ruku pod ruku pa se očito radi o njihovoj kombinaciji
Vodeća je kompanija na području tehnologija za brtvljenje, lijepljenje, izolaciju, ojačanje i zaštitu na području visoko opterećenih ...

Pogodna je za brtvljenje pumpi budući da izvanredno provodi toplinu i ne oštećuje se kao brtva.Pogodna je za zamjenu teflonskih brtvi.

primjer izolacijske gume: Koristi se za brtvljenje korozivnih tekućina ( osim jako oksidirajućih kiselina ) , organskih otapala,tekućina gdje zaprljanje – kontaminacija – nije dozvoljena - za centrifugalne pumpe , pluger pumpe , ventile za miješanje itd.






--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2009-12-22 23:20:55 GMT)
--------------------------------------------------

ili OPREMA ZA IZOLIRANJE I BRTVLJENJE (ovisi o kontekstu)

Example sentence(s):
  • Pojam brtvljenje objekata proteže se i na dijelove područja toplinske izolacije i zaštite od vlage. Područje toplinske izolacije obrađeno je u zasebnom poglavlju. U ovoj rubrici „ brtvljenje...
  • brtvila za hidrauliku. .... zastupnik svjetski poznatih proizvođača građevinskih strojeva, KRAMER i KUBOTA. .KRAMER =>Daemmtechnik

    Reference: http://images.google.hr/imgres?imgurl=http://www.kramer-gmbh...
    Reference: http://www.gradimo.hr/Silikoni-i-brtvila/hr-HR/g1464.aspx
Darko Kolega
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 52
Grading comment
hvala :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Tehnologija izoliranja i brtvljenja je bolje rješenje. Isolier- und Dämmtechnik nikako nije samo izolacijska tehnika.
11 hrs
  -> I meni je naj taj prijevod! Hvala!

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
tehnika zvučne izolacije /izolacijska tehnika i tehnika zvučne izolacije


Explanation:
Isolier- u Dämmtechnik=izolacijska tehnika i tehnika zvučne izolacije

Oako su to preveli francuzi na ProZ-u
"Isolier- und Dämmarbeiten" = travaux d'isolation et d'insonorisation

Example sentence(s):
  • Contexte : "Beim Bau eines Heizkraftwerks für einen mittelständischen Holzproduzenten war das Unternehmen mit Isolier- und Dämmarbeiten an Behältern und Heizkessel aktiv"

    Reference: http://www.proz.com/kudoz/german_to_french/construction_civi...
sany
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Darko Kolega: zar onaj dodatak ne znači " u povezanosti s termoizolacijom"? (zašto zvučna?? - to bi bilo schalldicht , nikako Waerme-!
13 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search