Kühlmanschette

Croatian translation: navlaka za hlađenje

19:45 Dec 16, 2013
German to Croatian translations [PRO]
Other
German term or phrase: Kühlmanschette
nabrajanje...
Nenad Beganovic
Croatian translation:navlaka za hlađenje
Explanation:
Prema slikama na internetu radi o navlakama/oblogama za hlađenje boca. Osim toga, također se pojavljuju i obloge za hlađenje koljena i zglobova.

Budući da nemate širi kontekst, mislim da biste s navlakom za hlađenje pokrili oba područja.


--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag15 Stunden (2013-12-18 11:34:58 GMT)
--------------------------------------------------

odn. obloga za hlađenje
Selected response from:

Csaba Putz
Germany
Grading comment
hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4navlaka za hlađenje
Csaba Putz
3manšeta za hlađenje
Angelina Bertrand


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
manšeta za hlađenje


Explanation:
ako se radi o medicinskim sredstvima, pa i u tehnici...

Možete li precizirati kontekst?

Angelina Bertrand
Lebanon
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
navlaka za hlađenje


Explanation:
Prema slikama na internetu radi o navlakama/oblogama za hlađenje boca. Osim toga, također se pojavljuju i obloge za hlađenje koljena i zglobova.

Budući da nemate širi kontekst, mislim da biste s navlakom za hlađenje pokrili oba područja.


--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag15 Stunden (2013-12-18 11:34:58 GMT)
--------------------------------------------------

odn. obloga za hlađenje

Csaba Putz
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search