feucht abwischbar

Croatian translation: (koji se) može/mogu obrisati vlažnom krpom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:feucht abwischbar
Croatian translation:(koji se) može/mogu obrisati vlažnom krpom
Entered by: Ivana Kahle

16:43 Jan 29, 2014
German to Croatian translations [PRO]
Other
German term or phrase: feucht abwischbar
Fenstermarker auf Wasserbasis: sehr gut deckend und geruchsneutral. Feucht abwischbar.

(zur Klärung: gemeint ist damit, dass man das bemalte Fenster, den Spiegel oder so feucht abwischen kann)
Nenad Beganovic
(koji se) može/mogu obrisati vlažnom krpom
Explanation:
Materijal koji se koristi je skoro pa nepropustljiv na mrlje, čak i marker možete obrisati vlažnom krpom.
http://www.bravacasa.rs/vas-dizajn-na-namestaju-od-materijal...
Znam da je stranica na srpskom, ali može poslužiti.

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2014-01-30 08:45:13 GMT)
--------------------------------------------------

Postoje i "izbrisivi markeri":
http://www.zavarivanje.info/pd/1334/pgoid/218/Izbrisivi-mark...
no trebalo bi naglasiti da se skidaju vlažnom krpom, jer neki se skidaju suhom krpom/spužvicom.
Selected response from:

Ivana Kahle
Germany
Grading comment
hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(koji se) može/mogu obrisati vlažnom krpom
Ivana Kahle
5nepermanentni marker
Angelina Bertrand


Discussion entries: 5





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nepermanentni marker


Explanation:
na Hrvatskom se govori o permanentnom i nepermanentnom markeru. Permanentni se tesko brise, odnosno pomocu acetona, dok se nepermanentni lako brise s povrsina


    Reference: http://www.i-mall.hr/trgovine/uredski-materijal/marker-za-bi...
Angelina Bertrand
Lebanon
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(koji se) može/mogu obrisati vlažnom krpom


Explanation:
Materijal koji se koristi je skoro pa nepropustljiv na mrlje, čak i marker možete obrisati vlažnom krpom.
http://www.bravacasa.rs/vas-dizajn-na-namestaju-od-materijal...
Znam da je stranica na srpskom, ali može poslužiti.

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2014-01-30 08:45:13 GMT)
--------------------------------------------------

Postoje i "izbrisivi markeri":
http://www.zavarivanje.info/pd/1334/pgoid/218/Izbrisivi-mark...
no trebalo bi naglasiti da se skidaju vlažnom krpom, jer neki se skidaju suhom krpom/spužvicom.

Ivana Kahle
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 52
Grading comment
hvala :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
2 mins
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search