Stromdeputat

Croatian translation: Besplatna struja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Stromdeputat
Croatian translation:Besplatna struja
Entered by: Tatjana Kovačec

05:56 Sep 18, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Marketing - Real Estate
German term or phrase: Stromdeputat
Als großer Bonus gehört das im Preis bereits enthaltene Stromdeputat bis zum Jahre 2042 im Wert von ca. € 1 Mio. erwähnt.

Radi se o oglasu za nekretninu, jedino mi nije jasno da li se pri deputatu radi o jefitnijoj struju ili besplatnoj struji. Deputat je primitak u naravi, payment/benefit in kind, jasno mi je značenje, ali u konkretnom slučaju da li to znači da su dobili jeftiniju struju ili besplatnu?
Tatjana Kovačec
Croatia
Besplatna potrošnja struje
Explanation:
Radi se o određenoj količini potrošene struje za koju se ne plaća naknada. Vjerojatno može biti izražena u kilovatima potrošene struje ili novčanom iznosu do kojeg možete besplatno trošiti struju.
Selected response from:

Milos Petkovic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Besplatna potrošnja struje
Milos Petkovic
3Besplatna ograničena godišnja potrošnja el. struje
PUTNIK


Discussion entries: 6





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Besplatna potrošnja struje


Explanation:
Radi se o određenoj količini potrošene struje za koju se ne plaća naknada. Vjerojatno može biti izražena u kilovatima potrošene struje ili novčanom iznosu do kojeg možete besplatno trošiti struju.

Milos Petkovic
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Besplatna ograničena godišnja potrošnja el. struje


Explanation:
"Zum Haus gehört ein mitgekauftes Stromdeputat = im Wert von ca. 700.000,- €. Das heißt: man zahlt hier bedingt Strom bis ins Jahr 2038. (193 000kw / jährlich Freistrom ) Es gibt einen Vertrag.

Evo jednog primjera.

PUTNIK




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search