Rangordnungsanmerkung

Croatian translation: zabilježba prvenstvenog reda

19:41 Apr 11, 2014
German to Croatian translations [PRO]
Real Estate
German term or phrase: Rangordnungsanmerkung
Molim pomoć oko prijevoda ovog izraza
naveden je u punomoći

Gesuche um Bewilligung grundbücherlicher Eintragungen und Rangordnungsanmerkungen jeder Art zu unterfertigen
Ana-Maria Kozlovac
Croatia
Croatian translation:zabilježba prvenstvenog reda
Explanation:
Možda je to zabilježba prvenstvenog reda
https://www.help.gv.at/Portal.Node/hlpd/public/content/60/Se...

Anmerkung der Rangordnung

Die Anmerkung der Rangordnung dient der Sicherung des bücherlichen Ranges für eine beabsichtigte Veräußerung oder Verpfändung während der Dauer eines Jahres ab dem Tage der Bewilligung des Antrages. Das Gericht stellt einen Rangordnungsbeschluss in einfacher Ausfertigung aus. Wer diesen in Händen hat ist gegen Verfügungen der (noch) Liegenschaftseigentümerin/des (noch) Liegenschaftseigentümers abgesichert, sofern sie/er innerhalb der Wirkungsfrist der Rangordnung sein Recht eintragen lässt.


Zabilježba redoslijeda prednosti kod založnog prava

http://www.propisi.hr/print.php?id=761
Govori se zapravo o prvenstvenom redu, pravu prvenstva

- da se osnuju pravni učinci koje zabilježba proizvodi po odredbama ovoga ili drugih zakona (zabilježba prvenstvenoga reda, otpisa zemljišta, zajedničke hipoteke, otkaza hipotekarnih tražbina, spora, prisilne dražbe, zabrane otuđenja ili opterećenja, obveze zahtijevanja brisanja hipoteke, pridržaja prvenstvenoga reda, zabilježbe određene po pravilima o ovrsi i osiguranju i dr.).

- da se osnuju pravni učinci koje zabilježba proizvodi po odredbama ovoga ili drugih zakona (zabilježba prvenstvenoga reda, otpisa zemljišta, zajedničke hipoteke, otkaza hipotekarnih tražbina, spora, prisilne dražbe, zabrane otuđenja ili opterećenja, obveze zahtijevanja brisanja hipoteke, pridržaja prvenstvenoga reda, zabilježbe određene po pravilima o ovrsi i osiguranju i dr.).
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Hvala kolegice!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zabilježba o pravu prvenstva
dranko
3zabilježba prvenstvenog reda
Tatjana Kovačec


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zabilježba prvenstvenog reda


Explanation:
Možda je to zabilježba prvenstvenog reda
https://www.help.gv.at/Portal.Node/hlpd/public/content/60/Se...

Anmerkung der Rangordnung

Die Anmerkung der Rangordnung dient der Sicherung des bücherlichen Ranges für eine beabsichtigte Veräußerung oder Verpfändung während der Dauer eines Jahres ab dem Tage der Bewilligung des Antrages. Das Gericht stellt einen Rangordnungsbeschluss in einfacher Ausfertigung aus. Wer diesen in Händen hat ist gegen Verfügungen der (noch) Liegenschaftseigentümerin/des (noch) Liegenschaftseigentümers abgesichert, sofern sie/er innerhalb der Wirkungsfrist der Rangordnung sein Recht eintragen lässt.


Zabilježba redoslijeda prednosti kod založnog prava

http://www.propisi.hr/print.php?id=761
Govori se zapravo o prvenstvenom redu, pravu prvenstva

- da se osnuju pravni učinci koje zabilježba proizvodi po odredbama ovoga ili drugih zakona (zabilježba prvenstvenoga reda, otpisa zemljišta, zajedničke hipoteke, otkaza hipotekarnih tražbina, spora, prisilne dražbe, zabrane otuđenja ili opterećenja, obveze zahtijevanja brisanja hipoteke, pridržaja prvenstvenoga reda, zabilježbe određene po pravilima o ovrsi i osiguranju i dr.).

- da se osnuju pravni učinci koje zabilježba proizvodi po odredbama ovoga ili drugih zakona (zabilježba prvenstvenoga reda, otpisa zemljišta, zajedničke hipoteke, otkaza hipotekarnih tražbina, spora, prisilne dražbe, zabrane otuđenja ili opterećenja, obveze zahtijevanja brisanja hipoteke, pridržaja prvenstvenoga reda, zabilježbe određene po pravilima o ovrsi i osiguranju i dr.).


Tatjana Kovačec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Hvala kolegice!

2 days 18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zabilježba o pravu prvenstva


Explanation:
zabilježba o pravu prvenstva, zabilježba o redu prvenstva

dranko
Germany
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search