Rodkick

Croatian translation: plinski vang

10:05 Oct 25, 2005
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime / ships
German term or phrase: Rodkick
Rodkick mit Gasdruckfeder
marijana1 (X)
Croatian translation:plinski vang
Explanation:
"Vang" je izraz koji se u Hrvatskoj rabi za "Baumniederholer", a Rodkick je jedan tip toga.
Postoje Rodkick-ovi i na plinski pogon, a to bi moglo biti plinski vang. Na jednom site-u sam našla i podudarnost toga (vidi: reference). Postoje i drugi site-ovi koje spominju plinski vang, ali nažalost nema i slike.
Selected response from:

Zrinka Milas
Grading comment
hvala!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Rodkick
Ivana Bjelac
3plinski vang
Zrinka Milas


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Rodkick


Explanation:
Ja bih ostavila originalni izraz. To i onako nije njemačka riječ, već je preuzeta iz engleskog.
Za ilustraciju pogledajte:



    Reference: http://www.frerichs-kiel.de/rodkick_1.htm
Ivana Bjelac
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
plinski vang


Explanation:
"Vang" je izraz koji se u Hrvatskoj rabi za "Baumniederholer", a Rodkick je jedan tip toga.
Postoje Rodkick-ovi i na plinski pogon, a to bi moglo biti plinski vang. Na jednom site-u sam našla i podudarnost toga (vidi: reference). Postoje i drugi site-ovi koje spominju plinski vang, ali nažalost nema i slike.


    Reference: http://www.magreisen.at/ycdaranji-inventar.htm
Zrinka Milas
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala!!!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search