Hartware

Croatian translation: neprehrambeni proizvodi / oprema

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Hartware
Croatian translation:neprehrambeni proizvodi / oprema
Entered by: Darko Pauković

08:30 Feb 16, 2012
German to Croatian translations [PRO]
Marketing - Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: Hartware
Npr. Snowboard Hartware, ili Hartware Zubehör

Hvala na pomoći.
Darko Pauković
Croatia
neprehrambeni proizvodi
Explanation:
Hartwaren (množina) bi prema http://dictionary.sensagent.com/Hartwaren/de-de/ odgovarao pojmu neprehrambenih proizvoda (http://hgk.biznet.hr/hgk/fileovi/3235.pdf)

iako svi znamo što je to, ni u jednom rječniku nema tog pojma pa da se uhvatimo za nj :)

no, budući da imate primjer sa Snowboard, možda bi vam u kontekstu više odgovarala oprema ili pribor za snowboard...
Selected response from:

Lucija Raković
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4neprehrambeni proizvodi
Lucija Raković
3trajna dobra
Ivana Kahle
3dugotrajan proizvod
Radic Vojislav


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
neprehrambeni proizvodi


Explanation:
Hartwaren (množina) bi prema http://dictionary.sensagent.com/Hartwaren/de-de/ odgovarao pojmu neprehrambenih proizvoda (http://hgk.biznet.hr/hgk/fileovi/3235.pdf)

iako svi znamo što je to, ni u jednom rječniku nema tog pojma pa da se uhvatimo za nj :)

no, budući da imate primjer sa Snowboard, možda bi vam u kontekstu više odgovarala oprema ili pribor za snowboard...

Lucija Raković
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: I ja sam stavio oprema jer mi je to bilo jedino logično, očekivao sam možda neko prosvjetljenje ;) Hvala!


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dugotrajan proizvod


Explanation:
dugotrajan proizvod

trajan proizvod
Time se želi reći da je i kvalitetan proizvod.

Koristi se u govornom jeziku na sjeveru Njemačke.


Radic Vojislav
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trajna dobra


Explanation:
Evo jednog prijevoda s Linguee:

Während die Ausgaben für Non-Food, das sind beispielsweise Produkte aus den Bereichen Elektro, Textil und Hartwaren, seit Jahren zurückgehen, steigen diejenigen für Güter des täglichen Bedarfs kontinuierlich an.
gfk.com

[...] items, such as products in the electrical and electronics, textile and durables sectors, has been on a downward trend for years, spending on fast moving consumer goods is steadily rising.
gfk.com

http://www.dict.cc/?s=durable goods

To u biti jesu neprehrambeni proizvodi, ali mi ovdje nekako više paše naglasak na "trajni".





Ivana Kahle
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search