Futtereinsatz

Croatian translation: punilo

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Futtereinsatz
Croatian translation:punilo
Entered by: Darko Kolega

07:56 Mar 14, 2012
German to Croatian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / Tekstilne komponente
German term or phrase: Futtereinsatz
Futter-Einsatz

Punjenje??
Darko Kolega
Croatia
punilo
Explanation:
punilo u podstavi

probajte s punilom umjesto punjenja, dosta je zgodno i primjenjivo ;)

Sastav: 100% poliestersko vlakno Podstava:100% poliestersko vlakno Punilo: 100% poliestersko vlakno Strojno pranje.

http://www.delta-klicek.hr/zastita-tijela.php
http://siga.com.hr/index.php?page=shop.product_details&categ...


--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2012-03-14 08:33:35 GMT)
--------------------------------------------------

možete li dati još koju informaciju ili malo konteksta? :)

automatski sam vam sugerirala punilo umjesto punjenja, ali ovdje je možda prije riječ o umetku u podstavi:
http://www.motooprema.hr/jakne-s-membranom/26/exeter/X56200/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-03-14 09:35:23 GMT)
--------------------------------------------------

ovdje se isto vidi da je riječ o umetku u podstavi:
http://www.sheego.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Sheego-Sh...
Selected response from:

Lucija Raković
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1punilo
Lucija Raković
4međupodstava
Ivana Kahle


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
međupodstava


Explanation:
Mislim da se radi o međupodstavi, materijalu koji se stavlja između podstave i "glavnog" materijala od kojeg je napravljen odjevni predmet.
http://www.tkip.hr/?page_id=59
Još se naziva i flizelin:
http://www.omniteh.hr/Tkanine1.htm
što dolazi od njemačkog naziva Vlieseline:
http://www.vlieseline.de/

Ivana Kahle
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
punilo


Explanation:
punilo u podstavi

probajte s punilom umjesto punjenja, dosta je zgodno i primjenjivo ;)

Sastav: 100% poliestersko vlakno Podstava:100% poliestersko vlakno Punilo: 100% poliestersko vlakno Strojno pranje.

http://www.delta-klicek.hr/zastita-tijela.php
http://siga.com.hr/index.php?page=shop.product_details&categ...


--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2012-03-14 08:33:35 GMT)
--------------------------------------------------

možete li dati još koju informaciju ili malo konteksta? :)

automatski sam vam sugerirala punilo umjesto punjenja, ali ovdje je možda prije riječ o umetku u podstavi:
http://www.motooprema.hr/jakne-s-membranom/26/exeter/X56200/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-03-14 09:35:23 GMT)
--------------------------------------------------

ovdje se isto vidi da je riječ o umetku u podstavi:
http://www.sheego.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Sheego-Sh...

Lucija Raković
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
40 mins
  -> hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search